اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی بجنورد تاکید کرد

تبدیل بجنورد به مقصد گردشگری کشور

عضو شورای اسلامی بجنورد با برشمردن ظرفیت‌های این شهر گفت: باید بجنورد صرفاً از مسیر گردشگری به مقصد یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور تبدیل شود.

تبدیل بجنورد به مقصد گردشگری کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید عباس حسینی بعد از ظهر امروز در نشست با تنی چند از اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن بجنورد در بین استان‌های مازندران و خراسان رضوی بایستی شرایط به نحو مطلوب‌تری در حوزه ایجاد اماکن پذیرایی و اقامتی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: اکنون این شرایط در بجنورد فراهم نبوده و بایستی با استفاده از ظرفیت‌های مختلف به ویژه ظرفیت بخش خصوصی این زیرساخت‌ها فراهم شود.

حسینی ظرفیت بالای طبیعت گردی در بجنورد را برشمرد و گفت: استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها به انجام مطالعه و برنامه‌ریزی نیاز داشته از این رو می‌طلبد تا دستگاه‌های متولی به جد در این زمینه ورود داشته باشند.

وی همچنین بر زیباسازی به ویژه ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر بجنورد تاکید کرد و افزود: اکنون با وضعیت مطلوب فاصله داشته و نیازمند تغییر و تحول در این زمینه هستیم.

عضو شورای اسلامی بجنورد همچنین بر جذب اعتبارات بیشتر به منظور رونق بخش گردشگری خراسان شمالی تاکید کرد و گفت: شایسته است تا اعتبارات بخش گردشگری با برنامه‌ریزی برای ارتقای این عرصه صرف تا خروجی خوبی را در یک بازه زمانی داشته باشیم.

بجنورد در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول