اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

آغاز فعالیت کتابخانه روستای کل‌کش در گیلان‌غرب

کتابخانه عمومی روستای کل‌کش در شهرستان گیلان‌غرب از امروز با واگذاری مکانی موقت فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز فعالیت کتابخانه روستای کل‌کش در گیلان‌غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کتابخانه عمومی روستای کل‌کش از امروز در شهرستان گیلان‌غرب با واگذاری مکانی موقت فعالیت خود را آغاز کرد.

این کتابخانه به متراژ 130 متر مربع دارای دو سالن 40 متری و یک سالن 50 متری بوده و تا زمان شروع پروژه ساخت کتابخانه عمومی روستای کل‌کش در آینده به ارائه خدمت به مردم روستا و مناطق اطراف آن خواهد پرداخت.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در حاشیه افتتاح این کتابخانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گیلان‌غرب اظهار داشت: بر اساس نقشه راه کتابخانه‌های عمومی استان و همچنین سند چشم‌انداز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روستای کل‌کش واجد شرایط لازم برای احداث کتابخانه عمومی است. 

بیژن راستی‌فر با اشاره به رایزنی‌ها و جلسات مختلف برای تصویب احداث کتابخانه مذکور در انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گیلان‌غرب، گفت: با همکاری بخشداری و دهیاری روستای کل‌کش هم اکنون مکانی به‌صورت موقت برای راه‌اندازی کتابخانه در نظر گرفته‌ شده تا در آینده موضوع ساخت کتابخانه در این روستا پیگیری شود.

این مسئول، وجود کتابخانه‌های عمومی را نشانه تعالی فرهنگ هر جامعه‌ای عنوان کرد و ابراز داشت: وجود کتابخانه عمومی در هر منطقه‌ای، به‌خصوص در مناطق روستایی نشانگر پویایی حیات جامعه هدف و اثرگذاری آن‌ها در ساختار اجتماعی است.

وی متذکر شد: استقبال مردم روستا و منطقه از راه‌اندازی کتابخانه عمومی مطلوب بوده و این امر موجب ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین آن‌هاست.

به گفته راستی‌فر، اعتبار احداث و ساخت کتابخانه عمومی روستای کل‌کش از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در سال 90 به استان کرمانشاه تعیین شده است.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول