اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کتابخانه‌های عمومی اردبیل خبر داد

آمادگی کتابخانه‌های عمومی در میزبانی از دانش‌آموزان در ایام امتحانات

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در آستانه کنکور و امتحانات دانش‌آموزان نهاد کتابخانه‌های عمومی آمادگی دارد تا از دانش‌آموزان و دانشجویان در ایام امتحانات و کنکور پذیرایی کند.

آمادگی کتابخانه‌های عمومی در میزبانی از دانش‌آموزان در ایام امتحانات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داریوش سفیدی عصر امروز در جلسه دست‌اندرکاران نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه کتابخانه‌های عمومی بهترین مکان برای آموزش، یادگیری و همچنین فراگیری مطالب درسی و دانشگاهی است ما سعی کردیم در کتابخانه‌های عمومی فضایی مناسب برای نسل آینده فراهم کنیم تا مطالعه خود را به شکل شایسته انجام دهند.

وی از فعالیت دو چندان کتابخانه‌های عمومی در ایام امتحانات پایان ترم و کنکور دانشجویان و دانش‌آموزان خبر داد.

سفیدی با بیان اینکه در طول ایام پس از عید نوروز رجوع علاقمندان به محیط کتابخانه‌های عمومی افزایش می‌یابد، تصریح کرد: در طول فصل بهار به علت نزدیک شدن به ایام امتحانات پایان ترم و کنکور، دانش‌آموزان و دانشجویان مراجعه بیشتری به کتابخانه‌ها دارند که در همین راستا قصد داریم با افزایش ساعات کاری این مراکز یاریگر آنها در ایام امتحانات باشیم.

این مسئول همچنین با اشاره به شبانه‌روزی بودن کتابخانه مرکزی اردبیل خاطر نشان کرد: کتابخانه مرکزی اردبیل به عنوان کتابخانه برگزیده سال 92 در سطح کشور با بهره‌گیری از خدمات متنوع و بخش‌هایی همچون نشریات، مرجع، سالن‌های مطالعه انفرادی و سالن مطالعه خواهران و برادران آماده میزبانی از دانش‌آموزان و دانشجویان در ایام امتحانات است.

وی با بیان اینکه بسیاری از نخبگان علمی و اجتماعی استان به نحوی از محیط کتابخانه‌های عمومی بهره‌مند شده‌اند، اضافه کرد: مطمئناً محیط کتابخانه‌های عمومی بهترین مکان برای مطالعه افراد علاقمند به کتاب و پژوهش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: امیدواریم با اقبال علاقمندان به کتاب و مطالعه فضای کتابخانه‌های ما به فضای مناسب و شایسته خواندن کتاب و همچنین تدبر در موضوعات مختلف تبدیل شده و زمینه‌ای فراهم آید تا علاقمندان به راحتی در این مجموعه بتوانند امور تحصیلی خود را نیز انجام دهند.

انتهای پیام/62004/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول