اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حکمی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان معرفی شد

«امیرابراهیم شریفی» با حکمی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان معرفی شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، امیرابراهیم شریفی کارشناس فرهنگی و فرمانده پایگاه بسیج امام خامنه‌ای اداره کل کتابخانه‌های عمومی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد.

در مراسم معارفه که با حضور کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و دیگر میهمانان برگزار شد، ضمن تقدیر از امیرعلی عموزاده که قریب دو سال مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان بوده، از زحمات و خدمات ارزنده ایشان تقدیر و امیرابراهیم شریفی به عنوان سرپرست معرفی شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن تقدیر از مدیرکل سابق اداره کتابخانه‌های عمومی استان گفت: وی در دوره خدمت خود فرصت ارزشمندی برای علاقه‌مندان به مطالعه و جامعه فرهنگی استان ایجاد کرد.

وی افزود: کتابخانه‌ها پل ارتباطی بین نسل‌های گذشته، حال و آینده هستند.

شریفی تاکید کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری کتاب‌خوانی باید همگانی و فراگیر شود که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید دیدگاه ویژه و مطلوبی به مقوله فرهنگ و مطالعه وجود دارد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن تقدیر از خدمات کتابداران و همکاران افزود: بسیار خرسندم که خداوند این فرصت را به من عنایت کرد تا در خدمت شما همکاران و پرسنل دلسوز و فداکار و کم‌توقع باشم.

وی از برنامه‌های خود در سال جدید به جذب خیران در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی، جذب و افزایش عضو کتابخانه‌های عمومی، توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی و مشارکتی خصوصا در مناطق روستایی و مناطق فاقد کتابخانه و اجرای برنامه‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی  و سیاست‌های نهاد اشاره کرد.

در پایان این جلسه، کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با تقدیر از تلاش‌های عموزاده، برای این شخصیت فرهنگی آرزوی موفقیت کرده و به شریفی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تبریک گفت.

انتهای پیام/2249/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول