اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

جزییات درگیری اراذل و اوباش با ماموران پلیس در دست پیگیری است

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: جزییات مرگ یک نفر در درگیری اراذل و اوباش با ماموران پلیس در جریان چهارشنبه آخر سال در دست پیگیری است.

جزییات درگیری اراذل و اوباش با ماموران پلیس در دست پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا محمدی‌یگانه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوالی دو دقیقه مانده به ساعت 24 چهارشنبه آخر سال ماموران کلانتری 11 بندرعباس از وقوع یک راهبندان و تخریب خودروها توسط جمعی از اراذل و اوباش باخبر شدند.

وی ادامه داد: این افراد با استفاده از تابلوی راهنمایی و رانندگی اقدام به انسداد راه نموده و با عبور خودروها خصوصا خودروهای مدل بالا اقدام به سنگ پرانی و تخریب اموال مردم می‌کردند که به برخی تا مرز 200 میلیون ریال نیز خسارت وارد شده بود.

به گفته محمدی‌یگانه در این حین پس از چند بار اخطار و شلیک تیر هوایی با توجه به تهاجم افراد حاضر به سمت ماموران پلیس، تیراندازی با هدف اصابت به پای مهاجمین از سوی پلیس انجام شد که ظاهرا فردی در این درگیری پس از انتقال به بیمارستان کشته شده است.

فرمانده انتظامی استان با اعلام اینکه در این درگیری جمعی از پرسنل پلیس نیز مجروح شدند، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در راستای تامین امنیت مردم بدون کمترین اغماض اقتدار لازم را در برخورد با هنجارشکنان خواهند داشت و پلیس با احدی بر سر امنیت مردم شوخی ندارد.

انتهای پیام/88007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول