اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز تأکید کرد

رفع سریع معارضین قطعه دوم پروژه همت

معاون استاندار البرز بر رفع هرچه سریع‌تر معارضین پروژه همت تأکید کرد.

رفع سریع معارضین قطعه دوم پروژه همت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجید سریزدی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از قطعه دوم پروژه اتوبان همت اظهار داشت: با توجه به اهمیت تکمیل این پروژه، باید تدابیر اساسی را به منظور احداث هرچه سریعتر آن انجام دهیم.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات ترافیکی از مهمترین مزایای احداث این پروژه است که مسئولان باید تدابیر اساسی را برای بهره‌برداری این پروژه انجام دهند، گفت: با توجه به حجم ترافیک آزادراه تهران کرج در اسرع وقت باید نسبت به حل مشکل معارضین اقدام شود.

سریزدی خاطرنشان کرد: افتتاح این پروژه باعث می‌شود که ترافیک تهران به کرج روان‌تر و ایمنی آن نیز بیشتر شود و گره ترافیکی باز خواهد شد.

معاونت امور عمرانی استاندار البرز در ادامه سخنان خود راهکارهای لازم درباره رفع معارضین را ارائه کرد و خواستار پیگیری از طرف مدیرکل راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه شد.

در ادامه این بازدید حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نیز طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک مشکل معارضین و ورودی و خروجی پل جهان‌نما با همکاری پیمانکار و شرکت حل خواهد شد و ادامه قطعه دوم اتوبان همت به صورت موقت به آزادراه کرج ـ تهران انتقال یابد.  

انتهای پیام/2302/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول