اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیواندره تأکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی برای تقویت بخش فرهنگ در کردستان

امام جمعه دیواندره با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در گذشته در زمینه فرهنگ خواستار برنامه‌ریزی برای تقویت این بخش شد.

لزوم برنامه‌ریزی برای تقویت بخش فرهنگ در کردستان

ماموستا عبدالحمید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: مردم استان کردستان از گذشته دور تا امروز نشان داده‌اند به مسائل مختلف فرهنگی توجه و علاقه فراوانی دارند.

وی افزود: فرهنگ در جامعه ما با مسائل و بنیان‌های ارزشی گره خورده است و اهالی این خطه از میهن اسلامی ما حرمت فراوانی برای موضوعات فرهنگی با توجه به قدمت بالای آن در استان قائل هستند.

امام جمعه دیواندره با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در گذشته در زمینه فرهنگ خاطرنشان کرد: هنوز تا رسیدن به نقطه آرمانی و ایده‌آل فاصله فراوانی داریم که باید با تلاش و کوشش به آنها دست یابیم.

حسنی تصریح کرد: بدون شک برخی ضعف‌های فرهنگی در موضوعات گوناگون وجود دارند که پر کردن این خلأها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از نظرات علما و کارشناسان حوزه فرهنگ است.

وی با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در مسائل فرهنگی اظهار کرد: دقیقا به واسطه همین موضوع بود که در شعار امسال نیز موضوع فرهنگ قید شده و لازم است مورد توجه مردم و مسئولان مختلف قرار بگیرد.

امام جمعه دیواندره نقش مسئولان در تحقق این وجه از شعار را بسیار حیاتی دانست و افزود: همفکری و تعامل مناسب در کنار فعالیت‌های صحیح و اصولی راهکار حفظ و توسعه فرهنگ ناب اسلام در استان ما است.

حسنی گفت: دشمنان خارجی همواره تلاش دارند با استفاده از ابزارهای گوناگون به ما شبیخون و ناتوی فرهنگی بزنند و با وجودی که هر بار شکست خورده‌اند اما همچنان به دنبال عملی کردن نقشه‌های شوم خود هستند.

وی حفظ اتحاد و همبستگی در میان جامعه را از مهمترین نیازهای امروز دانست و افزود: لبیک به دعوت رهبر انقلاب در تحقق شعار سال از واجباتی است که همه ما در برابر آن مسئولیم.

انتهای پیام/79012/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول