اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرمانشاه خبر داد

اختصاص بودجه فرهنگی 30 میلیارد تومانی برای شهر کرمانشاه

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه از اختصاص بودجه فرهنگی 30 میلیارد تومانی برای شهر کرمانشاه در سال 93 خبر داد.

اختصاص بودجه فرهنگی 30 میلیارد تومانی برای شهر کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خسرو زرافشانی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح فرهنگسرای کوثر در شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای چهارم با رویکردی فرهنگی کار خود را شروع کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه از ارتقای بودجه فرهنگی شهر کرمانشاه از سه میلیارد تومان در سال 92 به 30 میلیارد تومان در بودجه سال 93 خبر داد و گفت: این افزایش چشمگیر بهترین سند برای توجه شورای شهر به مقوله فرهنگ است.

زرافشانی مسئله فرهنگ را از اولویت‌های اصلی برنامه‌های سال 93 در شورای اسلامی شهر کرمانشاه دانست و تصریح کرد: اولویت بعدی شورای شهر احیای ساختار نیروی انسانی در شهرداری کرمانشاه می‌باشد.

وی آسفالت معابر شهری، محلات و کوچه‌های شهر کرمانشاه را از دیگر اولویت‌های شورای شهر کرمانشاه عنوان کرد و افزود: برای این امر در بودجه 93 مبلغ خوبی در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در حاشیه افتتاح فرهنگسرای کوثر در جمع خبرنگاران هدف از افتتاح این فرهنگسرا در شهر کرمانشاه را توسعه مباحث فرهنگی شهر و ترویج فرهنگ شهروندی عنوان کرد.

جواد جعفری تصریح کرد: این فرهنگسرا امکان حضور بیشتر خانم‌ها در رشته‌های مختلف را فراهم کرده و نیاز کرمانشاه را از نظر داشتن مکان‌های فرهنگی و آموزشی مرتفع می‌کند.

این مسئول از افتتاح دو فرهنگسرای دیگر در کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: فرهنگسرای گل نرگس واقع در ابتدای شهرک ژاندارمری و فرهنگسرای شهر در میدان جوانشیر شهر کرمانشاه در همین هفته افتتاح خواهند شد.

وی اذعان داشت: اعتبار اولیه تاسیس فرهنگسراها در کرمانشاه از سوی شهرداری و با نظارت شورای اسلامی شهر کرمانشاه بوده و در بلندمدت به بخش‌های خصوصی با حمایت شهرداری اختصاص داده می‌شود.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، فرهنگسرای کوثر نخستین نمونه یک فرهنگسرای بزرگ در کرمانشاه است و دارای کادر مدیریتی مشخص خواهد بود.

انتهای پیام/2700/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول