اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران پلیس صورت گرفت

پایان گروگانگیری مسلحانه در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران از دستگیری یک شرور مسلح که در روستای چهاربیشه این شهرستان اقدام به گروگانگیری کرده بود خبر داد.

پایان گروگانگیری مسلحانه در گچساران

سرهنگ علی‌کرم بازیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس در شهرستان گچساران، شرور مسلح دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه این شرور مسلح در روستای چهاربیشه گچساران به دام ماموران پلیس افتاد، افزود: بعد از اطلاع مردمی و اطمینان پلیس از صحت گزارشات، بامداد امروز ماموران پلیس گچساران با همکاری مقام قضایی به منظور دستگیری این فرد شرور وارد عمل شدند.

سرهنگ بازیان ادامه داد: فرد شرور به محض اطلاع از تحت تعقیب بودنش، اقدام به تیراندازی کرده و بلافاصله در یکی از خانه‌های روستایی پناه می‌گیرد.

وی گفت: بعد از آنکه یکی از ریش‌سفیدان روستا برای صحبت کردن با او وارد خانه می‌شود، این فرد شرور مسلح اقدام به گروگان‌گیری می‌کند که ماموران پلیس در یک عملیات پلیسی در ساعت سه بامداد موفق به دستگیری وی می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه فرد مذکور دارای اتهامات و سوابقی چون شرارت، تعدی به ماموران پلیس، سرقت مسلحانه و خرید، فروش و حمل سلاح‌های غیرمجاز را در پرونده دارد، خاطرنشان کرد: در عملیات پلیسی بامداد امروز، یک قبضه اسلحه کمری و تعدادی فشنگ از متهم کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/82005/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول