اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

هیئات مذهبی باید در طول سال پویا و زنده باشند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه هیئات مذهبی باید در طول سال پویا و زنده باشند، گفت: مهم‌ترین رسالت هیئات مذهبی، انسان سازی است؛ هیئت باید جوانی تربیت کند که دلش سراسر کینه از استکبار و آمریکا باشد.

هیئات مذهبی باید در طول سال پویا و زنده باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در دیدار با شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: هیئات مذهبی به خوبی توانسته‌اند نقش خود را در عرصه‌های مختلف انقلاب ایفا کنند و این قابل تقدیر و ستایش است.

وی افزود: اگر عاشورا به وجود آمد به واسطه حرکت‌های زشت و نازیبای پس از ارتحال رسول گرامی اسلام و هتک حرمت به ساحت حضرت فاطمه(س) و غصب خلافت و فجایع بعد از آن بوده است که امروز نیز ادامه دارد.

نکونام با بیان اینکه این فجایع امروز نیز به دست وهابیت و تکفیری‌های خائن و متحجرین در حال انجام است، ابراز داشت: امروز رسالت مهمی بر دوش اهل ایمان و بصیرت و راه شناس نهاده شده است و آن، سقوط نکردن در این کج روی‌ها است که باید در مقابل آن‌ها، هدایتگر باشیم و این کار امروز هیأت مذهبی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید امروزه علم هدایتگری به دستان هیأت مذهبی برافراشته باشد، خاطرنشان کرد: بدانید و آگاه باشید که عقل، منطق و استدلال فطری نیز همین راه را برای ما تبیین کرده است و حقیقت جز راه اهل بیت(ع) نیست.

وی تصریح کرد: این که می‌گوییم راه سخت است، منظور هیأت داری، سخنرانی و مداحی در هیأت نیست؛ سختی راه هیئتی‌ها در آن است که بفهمند باید چه بکنند و این مهم است.

نکونام محتوا را اساس هیأت مذهبی برشمرد و گفت: درک این محتوا نیز کار آسانی نیست.

نکونام خاطرنشان کرد: کسانی که امروز برای شهدای هسته‌ای و شهید خلیلی‌ها شام غریبان می‌آفرینند، با شمر و یزید فرقی ندارند و به یقین اگر عزاداری‌های ما موی دماغ این افراد شد، به سمت هدف حرکت کرده‌ایم.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه هیئات مذهبی باید در طول سال پویا و زنده باشند، تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت هیئات مذهبی، انسان سازی است؛ هیئت باید جوانی تربیت کند که دلش سراسر کینه از استکبار و آمریکا باشد و این کار امروز هیئتی‌ها است.

وی با اشاره به غلط کاری‌های این روزهای استکبار علیه ایران، خاطرنشان کرد: اگر امروز اروپا علیه ایران قطعنامه صادر می‌کند، این محصول رویکرد مذاکره کنندگان هسته‌ای ایران است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تا قبل از مذاکرات، آمریکا و اروپا به شدت از ایران هراس داشتند، گفت: متأسفانه عملکرد مذاکره کنندگان هسته‌ای، دشمنان را نسبت به ایران جری کرد و تنها راه پاسخ به یاوه گویی‌های آن‌ها، تعلیق مذاکرات هسته‌ای است.

انتهای پیام/68001/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول