اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

قطعنامه‌های مغرضانه اراده مردم در دفاع از رهبری را سست نمی‌کند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: تحریم‌ها، صدور قطعنامه‌های مغرضانه، جنگ هشت ‌ساله، تصویب قوانین سخت و نقص توافقنامه‌ها نمی‌تواند اراده ملت ایران را در دفاع از نظام و رهبری سست سازد.

قطعنامه‌های مغرضانه اراده مردم در دفاع از رهبری را سست نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی جمعه شب در مراسم «ضیافت شهدا در ایام شهادت مادر» اظهار داشت: بزرگ‌ترین چالش نظام اسلامی از صدر اسلام تا به امروز ورود افراد نفوذی بوده است که با ورود به نظام به کودتا و فتنه مبادرت می‌ورزیدند.

وی خاطرنشان کرد: برخی رخنه‌های فرهنگ در میان امت اسلامی از تاریخ صدر اسلام تا به امروز وجود داشته است و برخی خود را به عنوان اقوام پیامبر اکرم(ص) به نظام اسلامی وارد می‌‌ساختند و اقدام به کودتا و نفاق می‌کردند.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به حضور افرادی با اندیشه‌های منفعلانه در زمان طاغوت خاطرنشان کرد: در پیش از انقلاب اسلامی ایران نیز برخی اذعان داشتند با توجه به روایات و احادیث اگر جرم و فساد زیاد شود زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم می‌شود پس باید با ساواک همکاری کرد تا زمینه‌ساز ظهور شد.

وی تصریح کرد: همین افرادی که اصل انقلاب و ولایت فقیه را قبول نداشتند به نظام نفوذ کردند و با دیدن کمترین نارسایی در کشور فریاد «وامصیبتا و وا انقلابا» سر دادند و خود را دلسوزتر از خانواده شهدا و انقلابیون پیش از انقلاب نشان می‌دادند.

موسوی افزود: از وقایع تلخ و درس‌آموز تاریخ همچون غربت امیر مؤمنان و تکرار آن در واقعه خون‌بار کربلا باید درس گرفت تا از تکرار آن جلوگیری شود.

وی با اشاره به آیات و روایات و سخن امام زمان (عج) که در زمان غیبت باید به ولی‌فقیه جامع‌الشرایط رجوع کرد بیان داشت: این سخن که در خانه بنشینیم و سکوت کنیم که هر زمان امام زمان (عج) ظهور کند در رکابش شمشیر می‌زنیم حرفی بیهوده و کذب است چون امام زمان (عج) امر به تبعیت از ولی‌فقیه کرده است و اگر به این امر او توجه نداشته باشیم سرنوشت تلخی در انتظارمان است.

امام جمعه آران و بیدگل عزاداری و سینه‌زنی برای ائمه را بدون بصیرت، بی‌فایده دانست و تصریح کرد: تبعیت از ولی فقیه، انقلاب اسلامی را پدیدار ساخت و در سال 88 فتنه‌گران را ناکام گذاشت.

وی سنگر مستحکم انقلاب را ولی‌فقیه دانست و افزود: تحریم‌ها، صدور قطعنامه‌های مغرضانه، جنگ هشت ‌ساله، تصویب قوانین سخت و نقص توافقنامه‌ها نمی‌تواند در برابر نیرو و اقتدار الهی که توسط معصومین (ع) در کشور جاری شده و با نام ولی مطلقه فقیه به مردم معرفی شده اندکی تزلزل ایجاد کند و اراده آنها را در دفاع از نظام و رهبری سست سازد.

انتهای پیام/63010/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول