اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

صدور قطعنامه ضد ایرانی نوعی فرار به جلو از سوی اتحادیه اروپا است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اقدام اتحادیه اروپا در صدور قطعنامه بر ضد ایران را نوعی فرار به جلو دانست و گفت: دنیا در امور حقوق بشر مدعی آنها است.

صدور قطعنامه ضد ایرانی نوعی فرار به جلو از سوی اتحادیه اروپا است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به صدور قطعنامه توسط پارلمان اروپا بر ضد ایران اظهار داشت: این پاسخ خوش‌بینی برخی مسئولان به امریکا و اروپا محسوب می‌شود.

وی به بیان اینکه خوش‌بینی‌ها صدور قطعنامه را به دنبال داشته است، اضافه کرد: این اقدام دخالت آشکار در امور داخلی ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اروپا و امریکا مردم ایران را در مورد حقوق بشر مورد خطاب قرار داده‌اند، تصریح کرد: آنها با چه مجوزی اقدام به این کار می‌کند در حالی که مردم دنیا در این امور مدعی این کشورها هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امریکا و اروپا در اغلب کشتارهای روی داده در جهان کنونی نقش ایفا می‌کنند، ادامه داد: آنها با دخالت در این امور در واقع غلط زیادی می‌کنند چراکه دنیا در امور حقوق بشر مدعی آنها است.

اسماعیلی اقدام اروپایی‌ها در صدور قطعنامه بر ضد ایران را نوعی فرار به جلو دانست و تاکید کرد: آنها باید پاسخگوی اقدامات خود در کشورهایی مانند یمن، سوریه، عراق و افغانستان باشند چراکه در قتل‌‌عام‌های صورت گرفته در این کشورها دخالت مستقیم و غیر مستقیم دارند.

وی با اشاره به مطرح شدن موضوع همجنس‌بازان در قطعنامه اروپا ابراز داشت: این قوانین در جنگل‌ها هم وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم ایران خود پاسخ اروپایی‌ها را خواهند داد، افزود: انتظار از دیپلماسی کشور هم پاسخگویی متناسب است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دلیل صدور قطعنامه بر ضد ایران را در پارلمان اروپا احساس آنها در مورد عقب‌نشینی ما عنوان کرد و گفت: ما باید فرمایشات امام خمینی (ره) در مورد اینکه یک گام عقب‌نشینی موجب پیشرفت ده‌ها گامی آنها خواهد شد را جدی بگیریم.

اسماعیلی تاکید کرد: مسئولان کشور در بخش دیپلماسی خارجی باید پاسخ قاطعی به اقدام اروپایی‌ها بدهند.

وی بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی هم پاسخ درخوری را به اقدام پارلمان اروپا خواهد داد، بیان داشت: سایر نمایندگان هم بدون شک به این اقدام پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/73004/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول