اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان جم خبر داد

اعزام 200 نفر از کارکنان پالایشگاه جم به اردوهای راهیان نور

فرمانده بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان جم از اعزام 200 نفر از کارکنان پالایشگاه جم به اردوهای راهیان نور خبر داد.

اعزام 200 نفر از کارکنان پالایشگاه جم به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسین زمانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد 200 نفر از کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم، به همراه خانواده در دو گروه جداگانه در ایام نوروز برای بازدید به مناطق عملیاتی جنوب کشور (راهیان نور) اعزام شدند.

وی افزود: این برنامه سراسر معنوی طبق روال هرساله مورد استقبال کارکنان قرار گرفت و یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

فرمانده بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان جم خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز گروه اول از 28 اسفند سال 92 لغایت دو فروردین سال جاری و گروه دوم از هفتم فروردین لغایت 10 فروردین ماه جاری به این مناطق اعزام شدند.

این مسئول تصریح کرد: کارکنان به همراه خانواده‌های خود در این سفر زیارتی از مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، کوشک، طلائیه، هویزه و طلائیه دیدن کردند.

وی اضافه کرد: سرهنگ اوجی، یکی از فرمانده هان هشت سال دفاع مقدس نیز به عنوان راوی در کنار کاروان خانواده‌های شرکت پالایش گاز فجر جم حضور داشتند.

فرمانده بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان جم مطرح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و مسابقات مذهبی و اهداء بسته‌های فرهنگی به خانواده‌های شرکت‌کننده در این کاروان نیز از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

زمانی بیان کرد: ارج گذاشتن به ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و نهادینه کردن فرهنگ عشق و ایثار و شهادت در نزد جوانان حاضر در کاروان از اهداف اصلی این برنامه بوده است.

وی گفت: در این سفر معنوی، برنامه‌های متعددی برای آشنایی خانواده‌ها به ویژه جوانان و نوجوانان به ارزش‌ها و قداست‌های دفاع مقدس و آموختن روحیه ایثار و فداکاری و برنامه متنوع فرهنگی، عقیدتی صورت گرفت.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول