اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای حمل و نقل هرمزگان عنوان کرد

کاهش 69 درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های هرمزگان

رئیس شورای حمل و نقل هرمزگان گفت: کاهش 69 درصدی تصادفات، فوتی ارمغان جاده‌های هرمزگان برای مسافران نوروزی امسال بود.

کاهش 69 درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرشید دستوان ظهر امروز در شورای حمل و نقل استان اظهار داشت: بر اساس آمارهای اعلام شده از تصادفات جاده‌ای استان، میزان کشته‌ها از آغاز سفرهای نوروزی کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه میزان کشته‌های جاده‌ای در ایام نوروز سال گذشته 32 نفر بوده است، افزود: امسال از آغاز طرح نوروزی 10 نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند که این رقم کاهش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته است.

دستوان با بیان اینکه، این آمار دست آورد همراهی و همکاری ارگان‌های ذی‌ربط بویژه پلیس در تعطیلات نوروزی بوده است، بیان داشت: راه و شهرسازی هرمزگان قبل از آغاز سفرهای نوروزی تمام تمهیدات لازم برای ایمن‌سازی جاده‌ها انجام داد که خوشبختانه این تلاش‌ها با کاهش تلفات جاده‌ای ارمغان خوبی بعد از اتمام تعطیلات نوروزی است.

وی بیان داشت: راه و شهرسازی هرمزگان با نصب علائم ایمنی، خط‌کشی جاده‌ها، رفع نقاط حادثه خیز، روکش مجدد آسفالت و... تلاش کرد تا شرایط تردد مسافران را تسهیل کند.

رئیس شورای حمل و نقل هرمزگان در ادامه به آمار ورود مسافر تا پایان روز 15 فروردین ماه اشاره کرد و گفت: از آغاز سفرهای نوروزی 45 هزار و 242 مسافر بوسیله هواپیما، 40 هزار و 500 مسافر بوسیله قطار و 137 هزار و 702 مسافر بوسیله اتوبوس به هرمزگان وارد شده‌اند.

دستوان همچنین به ثبت خودروهای شخصی در ورود به هرمزگان اشاره کرد و گفت: دوربین‌های تردد شمار جاده‌ای ورود 3 میلیون و 556 هزار و 237 نفر مسافر به هرمزگان را در محورهای مجهز به دوربین تردد شمار ثبت کرده‌اند.

وی همچنین گفت: در این ایام 4 میلیون و 961 هزار و 970 مسافر از طریق سفرهای دریایی و 478 هزار و 920 خودرو به جزایر قشم و کیش جابه‌جا شده‌اند.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول