اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

تعرفه برق در هرمزگان به شیوه سابق محاسبه می‌شود

معاون بودجه و برنامه ریزی استاندار هرمزگان با اشاره به افزایش تعرفه برق گفت: احتساب تعرفه برق در هرمزگان علی‌رغم افزایش قیمت برق به شیوه سابق محاسبه خواهد شد.

تعرفه برق در هرمزگان به شیوه سابق محاسبه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صالح دریانورد ظهر امروز در یک نشست خبری با اشاره به اهداف و مزایای اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها اظهار داشت: از 20 فروردین ماه افراد نیازمند می‌توانند به سامانه رفاهی برای ثبت اطلاعات اقتصادی خود مراجعه کنند.

وی ادامه داد: خانوارهای روستایی نیز می‌توانند از طریق مراجعه به فرمانداری‌ها، دفتر پست، بهزیستی و سایر مراجعی که مشخص می‌شود نسبت به ثبت اطلاعات اقتصادی خود اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری هرمزگان با بیان اینکه دولت پس از دریافت اطلاعات در مورد اینکه این یارانه نقدی شامل خانوار می‌شود یا نه تصمیم می‌گیرد، اضافه کرد: عدم مراجعه به سامانه مربوطه و مراجع یاد شده به منزله انصراف از دریافت یارانه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر حدود 300 هزار خانوار در استان یارانه دریافت می‌کنند، افزود: ماهانه مبلغی بیش از 71 میلیارد تومان به این امر در هرمزگان اختصاص می‌یابد.

دریانورد اضافه کرد: منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها در دور دوم به طور ویژه به توسعه بخش‌های مختلف اختصاص پیدا می‌کند که در این راستا انتظار می‌رود مردم و افراد توانمند از دریافت یارانه انصراف دهند.

این مسئول در پاسخ به خبرنگار فارس افزود: تعرفه برق در هرمزگان کماکان علی‌رغم افزایش تعرفه‌ای اعلام شده به نسبت افزایش ویژه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/88001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول