اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی:

طبس بیشترین نرخ بیکاری در خراسان‌جنوبی را دارد

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی گفت: طبس با نرخ بیکاری 14 بیشترین آمار بیکاری را به خود اختصاص داده است.

طبس بیشترین نرخ بیکاری در خراسان‌جنوبی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی رضایی پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی سیاست‌های اشتغال خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه 17 هزار بیکار در خراسان جنوبی وجود دارد، تصریح کرد: توزیع نرخ بیکاری در شهرستان‌های مختلف استان فرق می‌کند.

بیشترین اشتغال خراسان‌جنوبی در صنایع کوچک است

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی نرخ بیکاری در بیرجند را 8 دانست و اذعان داشت: همچنین طبس با نرخ بیکاری 14 بیشترین نرخ بیکاری را در استان دارد.

رضایی با بیان این‌که باید بیکاری استان آسیب‌شناسی جدی شود، ادامه داد: باید تلاش کنیم براساس قوانین نرخ بیکاری را در استان کم کنیم.

وی با بیان این‌که بیشترین اشتغال استان در بخش صنایع کوچک وجود دارد، یادآور شد: ما باید سطح اشتغال در این بخش را نگه داشته تا بتوانیم صنایع بزرگ را گسترش دهیم.

سیاست‌های اجرایی دستگاه‌ها در زمینه اشتغال مشخص شود

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی افزود: در این سیاست‌ها پنج بند آن مربوط به اشتغال است.

رضایی با بیان اینکه باید سیاست‌های اجرایی دستگاه‌ها در زمینه اشتغال مشخص شود، خاطرنشان کرد: در این سیاست‌ها باید استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/69010/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول