اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بهره‌برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در تیرماه 93

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس قول وزیر ورزش و جذب اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج انتظار می‌رود در تیرماه سال 93 این پروژه به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در تیرماه 93

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جهانبخش ایزدپور پیش ‌از ظهر امروز در دیدار جامعه ورزش استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دیدار امروز به منظور بیان مشکلات جامعه ورزش استان و ارائه راهکار مناسب و رفع موانع و مشکلات است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نبود اسپانسر مالی را عمده مشکل ورزش استان عنوان کرد و گفت: استان به دلیل عدم کارخانجات بزرگ، صنایع و اسپانسرهای مالی قوی در بخش ورزش مشکل دارد که بنا به این دلایل تنها چشم و امید آن از سوی منابع مالی دولتی است.

ایزدپور در ادامه؛ واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی را دیگر مشکلات ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه دولت زیرساخت‌های مکان‌های ورزشی را فراهم کرده اما با این وجود این اماکن به بخش خصوصی واگذار شده و ورزش استان را دچار مشکلات زیادی کرده است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه 36 مکان ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در گذشته مزایده آن‌ها به منظور واگذاری به بخش خصوصی صورت نگرفته که بنا داریم در مردادماه کلید واگذاری این اماکن را بزنیم و با برگزاری مزایده تعیین تکلیف شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به دیدار اخیر استاندار استان و نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در این جلسه وزیر ورزش قول مساعدت و همکاری لازم با ورزش استان را بیان کردند.

ایزدپور ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج را مهمترین پروژه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ورزشگاه تا مرحله خوبی پیش رفت و در مدت زمانی عملیات عمرانی و اتمام پروژه متوقف شد در دیدار وزیر ورزش با استاندار و نماینده مردم در مجلس قول مساعد دادند که اعتبار ورزشگاه را متحمل شوند.

این مسئول در خاتمه تصریح کرد: بر اساس قول وزیر ورزش و جذب اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج انتظار می‌رود در تیرماه سال 93 این پروژه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول