اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تونی:

چمن ورزشگاه تبریز وضعیت مطلوبی ندارد

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: چمن ورزشگاه تبریز وضعیت مطلوبی نداشته و بیشتر به درد کاشت سبزیجات و سیب‌زمینی می‌خورد.

چمن ورزشگاه تبریز وضعیت مطلوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تونی اولیویرا ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی با العین در تبریز اظهار کرد: تراکتورسازی تنها تیمی است که در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا بازیکنان خارجی نداشته و حریفان ما از تعداد زیادی بازیکنان اخراجی سود می‌برند.

وی افزود: در این شرایط تیم‌های لوخیا قطر و العین امارات مدعیان اول صعود از گروه ما هستند.

اولیویرا گفت: تراکتورسازی نیز ناامید نیست و نیم‌نگاهی برای حضور در مرحله بعد داشته و برای بردن فردا به آب و آتش زده و حاضریم خودمان را بکشیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بازیکنان ما برای بازی برابر العین انگیزه بسیار بالای دارند و نهایت تلاش خود را برای پیروزی خواهند کرد و همانطور که این بازی برای ما سخت است برای تیم العین نیز راحت نیست.

وی گفت: بعد از بازی برابر الاتحاد عربستان در سال گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز تمرین نکرده‌ایم و کیفیت زمین بسیار نامطلوب است و امیدواریم مسئولان این زمین را تا پیش از بازی مهیا کنند.

تونی اضافه کرد: از تیم حریف شناخت خوب داریم و تیم العین یک بازیکن مطرح به نام ژیان دارد که بسیار متفاوت با سایر بازیکنان این تیم است و ما نیز علی کریمی را داریم و سعی خواهیم کرد در بهترین موقع از وی استفاده کنیم.

وی هدف اصلی تراکتورسازی در مقابل العین را کسب پیروزی و هر سه امتیاز بازی عنوان کرد و افزود: ما با حمایت هواداران متعصب و علاقمند خود فقط به پیروزی فکر می‌کنیم و برای رسیدن به این مهم حاضریم خودمان را بکشیم.

تونی با اشاره به وضعیت آب و هوایی تبریز و بارش برف در تبریز اظهار کرد: تیمی که می‌خواهد پیروز میدان شود باید تحت هر شرایطی خود را آماده نبرد کند و در این میان برای بازیکنان تراکتورسازی شرایط آب و هوایی زیاد مهم نیست چون هدف ما صعود به دور بعدی رقابت‌هاست.

تیم فوتبال تراکتورسازی در دور رفت این رقابت‌ها برابر تیم الاتحاد به پیروزی رسیده، مقابل تیم لخویا قطر مساوی کرده و از تیم العین امارات با نتیجه سه بر یک شکست خورده است.

هم اکنون تیم تراکتورسازی با 4 امتیاز و تفاضل گل ضعیفتر نسبت به لخویا در مکان سوم جدول قرار دارد و تیم العین نیز با 6 امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفته است.

انتهای پیام/60002/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول