اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه خوی:

350 هیئت مذهبی در خوی مشغول فعالیت هستند

مدیر حوزه علمیه خوی از فعالیت 350 هیئت مذهبی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

350 هیئت مذهبی در خوی مشغول فعالیت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری صبح امروز در جمع کثیری از فضلا و طلاب شهرستان خوی اظهار داشت: با توجه به حاکمیت نظام جمهوری اسلامی روحانیت شیعه امروز رسالت‌های سنگین منطقه‌ای و جهانی بر دوش دارند که باید بیش از پیش برای پیاده‌سازی آنها در جامعه تلاش شود.

وی در ادامه بر لزوم تبلیغ مستند و مستدل فرهنگ اهل بیت(ع) در سطح جامعه تأکید و تصریح کرد: با پاسخگویی به شبهات دینی مردم در زمینه‌های مختلـف، می‌توان در راستای پاسداری از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز کوشید.

موسوی شکوری همچنین پشتیبانی و تدارک علمی مسئولان نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف را از مسئولیت‌های سنگین جامعه روحانیت عنوان کرد و رشد و توسعه حوزه‌های علمیه متناسب با شرایط و اقتضائات زمان و نیز تبادل فرهنگی و علمی با مراکز علمی و پژوهشی ایران و جهان را از دیگر رسالت‌های سنگین روحانیت و حوزه‌های علمیه شیعه در عصر حاضر برشمرد.

امام جمعه خوی در ادامه از فعالیت علمی چهار مدرسه علمیه در شهرستان خوی در حال حاضر خبر داد و افزود: علاوه بر این چهار مدرسه علمیه، دو مدرسه هیئت امنایی سطح راهنمایی نیز در این شهرستان فعالیت می‌کنند که با توجه به نیاز روز افزون جامعه به ترویج مباحث دینی، در صدد انجام اقدامات لازم برای توسعه کمی و کیفی این مراکز هستیم.

موسوی شکوری در ادامه با اشاره به تشکل‌های مذهبی فعال در شهرستان خوی، گفت: شورای هیئت‌های مذهبی خوی با 120 نفر عضو و 350 هیئت شهری و روستایی در حال انجام فعالیت‌های گسترده علمی و مذهبی در سطح شهرستان هستند.

انتهای پیام/61006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول