اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت اعتبارات عمرانی در دشتستان است

فرماندار دشتستان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت اعتبارات عمرانی در دشتستان است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت اعتبارات عمرانی در دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع شامگاه شنبه در نشست شورای اداری بخش ارم دشتستان اظهار داشت: در همه دوره‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمات ارزشمندی در مناطق محروم در زمینه امورات زیربنایی روستاها صورت گرفته است.

وی افزود: اما با وجود این خدمات ارزشمند، مردم استحقاق بهره‌مندی خدمات بیشتری از دولت دارند و مسئولان به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته باید بیشتر اهتمام ورزند.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مردم همواره با هوشیاری، قدرشناس نظام جمهوری اسلامی بوده و اکنون نیز شاهد همکاری و مشارکت صمیمانه آنان برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم.

زارع افزود: بنا داریم سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در راستای سند چشم‌انداز توسعه و براساس اولویت‌ها و شاخص‌ها اجرایی کنیم.

این مسئول تصریح کرد: برای حصول نتیجه بهتر باید براساس مدیریت برنامه‌ای و با برنامه‌ریزی زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت عمل کنیم.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اولویت اول ما برای توزیع اعتبارات عمرانی خواهد بود و تلاش می‌کنیم در تکمیل آنها شتاب بیشتری صورت گیرد.

فرماندار دشتستان گفت: بسیاری از جوانان این منطقه دارای استعدادها و توانمندی‌های ارزشمندی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی هستند که می‌توانند نه تنها مایه افتخار شهرستان بلکه کشور شوند.

در این نشست مشکلات روستاهای بخش ارم و دهیاری‌ها، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و برای حل آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/2452/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول