اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در گفت و گو با فارس خبر داد

دعوت فرنگی‌کار قمی به هفتمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: فرنگی کار مطرح استان قم به هفتمین مرحله اردوی آماد‌ه‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان دعوت شد.

دعوت فرنگی‌کار قمی به هفتمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تنها فرنگی‌کار استان قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان هادی علیزاده پورنیا است که با تمام توان خود در کنار سایر ملی پوشان برای حضور در مسابقات مهم سال جاری آماده می‌شود.

وی ادامه داد: همانگونه که علاقمندان به کشتی در جریان هستند، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان علاوه بر رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا که اوایل اردیبهشت ماه در قزاقستان برگزار می‌شود، چند رویداد مهم برون مرزی دیگر پیش رو دارد.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و همچنین پیکارهای جام جهانی این رشته از جمله میادین مهم دیگری هستند که هادی علیزاده پورنیا در اردوی تیم ملی خود را برای اعزام به آنها آماده می‌کند.

وی با اشاره به پایان مرحله ششم تمرینات آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، یادآور شد: پس از 10 روز تمرین در خانه کشتی اردوی فرنگی‌کاران ملی‌پوش به پایان رسید و تنها یک اردوی دیگر تا اعزام تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان باقی مانده است.

رضایی خاطرنشان کرد: ششمین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، جام جهانی، قهرمانی آُسیا و بازی‌های آسیایی که از روز 5 فروردین ماه آغاز شده بود، با یک جلسه تمرین کشتی زیر نظر کادر فنی به کار خود پایان داد.

وی یادآور شد: این مرحله از تمرینات شاگردان محمد بنا در حالی به پایان رسید که فرنگی‌کاران باید از روز پنجشنبه هفته جاری یعنی بیست و یکم فروردین تا سوم اردیبهشت ماه، هفتمین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را تا زمان اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان در خانه کشتی تهران برگزار کنند.

وی ابراز داشت: نفرات دعوت شده به این اردو در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم تمرینات خود را زیر نظر محمد بنا در حالی برگزار می‌کنند که در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان، شیرزاد بهشتی طلا و مصیب اکبری از تهران و محسن حاجی پور از مازندران حضور دارند.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی از فارس، افشین بیابانگرد از تهران، وحید میرفتح‌الهی از تهران، علی محمدی از تهران و رامین طاهری از خوزستان و در وزن 71 کیلوگرم سعید عبدولی از خوزستان، محمد کریمی از البرز،  وحید بابایی جعفری از خوزستان، برومند اصلان از لرستان، محمدجعفر توسلی از فارس برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی تلاش می‌کنند.

وی ابراز کرد: در وزن 75 کیلوگرم فرشاد علیزاده از تهران، هادی علیزاده پورنیا از قم، یوسف اخباری از تهران و در وزن 80 کیلوگرم حبیب‌الله اخلاقی از خوزستان، حسین نوری از البرز، یوسف قادریان از البرز، مهدی محمدی از البرز در این اردو حضور می‌یابند.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین در وزن 85 کیلوگرم طالب نعمت پور از لرستان، مجتبی کریم فر از تهران، سامان عزیزی از کردستان و در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی از مازندران، مهدی علیاری، داود اخباری، مجید علیاری و داود عابدین‌زاده از تهران به روی تشک می‌روند.

وی یاد آور شد: در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده از مازندران، بهنام مهدی‌زاده از تهران، امیر قاسمی منجزی از خوزستان، امیرحسین شربیانی از تهران، پارسا نظری از خوزستان در تیم ملی حاضر هستند در حالی که ممد بنا سرمربی این تیم است و ایرج اسفندیاری فر، رسول جزینی، محمدعلی چمیانی، سعید شیرزاد، بهروز حضرتی پور و مهرداد اسفندیاری فر مربیان این تیم محسوب می‌شوند.

رضایی اظهار داشت: مسئولیت پزشک تغذیه تیم بر عهده رامین امیر ساسان است در حالی که تورج ملک محمدی به عنوان پزشک، مهدی کاظمی گرجی به عنوان فیزیوتراپ، حسین غلام زاده و حمید شریعتی به عنوان ماساژور، بشیر معمارزاده به عنوان مربی بدنساز و حسام‌الدین جعفری به عنوان سرپرست این تیم راه در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول