اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 42 و 63 کیلوگرم

3 کشتی‌گیر قمی برای حضور در جام بین‌المللی کودک مجوز گرفتند

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: سه کشتی‌گیر قمی برای حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی کودک از فدراسیون کشتی مجوز گرفتند.

3 کشتی‌گیر قمی برای حضور در جام بین‌المللی کودک مجوز گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های بین‌المللی کودک از جمله میادین با سابقه و مهمی است که در تقویم فدراسیون جهانی کشتی گنجانده شده و هر ساله در اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کودک با شرکت فرنگی کاران مطرح کشورهای مختلف دنیا در ایران برگزار می‌شود.

فدراسیون کشتی کشورمان در حالی این پیکارها را میزبانی می‌کند که این جام مخصوص کشتی گیران رده سنی نوجوانان است و بر همین اساس برترین و مستعدترین فرنگی کاران داخلی و خارجی در هفته اول اردیبهشت ماه در تلاش برای کسب مدال از این جام با یکدیگر سرشاخ می‌شوند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام کودک معمولا از سطح بسیار بالایی برخوردار است و کشورهایی که در این دوره از مسابقات حضور می‌یابند، این جام را پیش از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا و جهان یک فرصت مناسب و مغتنم برای محک میزان آمادگی کشتی گیران خود می‌دانند.

این در حالی است که پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در سال 2014 قرار است در فصل بهار به میزبانی کشور تایلند به انجام برسد و بر همین اساس تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان نیز بیشتر نفرات خود را برای حضور در جام بین المللی کودک معرفی کرده است.

کشتی‌گیرانی که به نمایندگی از قم قرار است در رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی کودک حضور یابند همان نفراتی هستند که در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور در زمستان سال گذشته موفق به کسب مدال شدند و در انتخابی نهایی تیم ملی نوجوانان نیز درخشان ظاهر شدند.

محمدجواد رضایی و علیرضا نجاتی دارندگان عناوین دوم و سوم وزن 42 کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان هستند که هم در رقابت‌های قهرمانی کشور و هم در انتخابی‌های درون اردویی فراتر از انتظار ظاهر شده و نظر مساعد کادر فنی تیم ملی نوجوانان را نیز جلب کرده‌اند.

در حالی که قرار است رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی کودک در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه به میزبانی کشورمان در سالن شهدای هفتم تیر تهران به انجام برسد، نفرات حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان قرار است در دهه سوم فروردین ماه در قالب دو تیم و به صورت جداگانه در مسابقات بین‌المللی جام پیروزی به میزبانی ترکیه و همچنین پیکارهای بین المللی جام فدراسیون آذربایجان در شهر باکوی این کشور با حریفان خود از کشورهای مختلف برای کسب مدال به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/78002/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول