اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

کشتی قم در بازی‌های آسیایی و المپیک می‌درخشد

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی این توانایی را دارد که نخستین مدال ورزش قم را از بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی و المپیک 2016 برزیل کسب کند.

کشتی قم در بازی‌های آسیایی و المپیک می‌درخشد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در دوره دوم حضورم در ریاست هیئت کشتی کسب مدال از بازی‌های آسیایی و المپیک آینده را در اولویت مهمترین برنامه‌های هیئت قرار داده‌ام و امیدوارم با همت و تلاش همکارانم در هیئت کشتی و غیرت و تعصب جوانان برومند کشتی قم به این موفقیت دست یابیم.

وی اضافه کرد: ما از ماه‌ها قبل برنامه‌های خود را برای حرکت در مسیری که در نهایت منجر به حضور ورزشکاران توانمند کشتی قم در بازی‌های آسیایی و المپیک برزیل شود را ترسیم کرده‌ایم و نیازها و امکانات لازم نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم یادآور شد: برنامه‌ریزی انجام شده در این هیئت ابتدا با اولویت حضور کشتی‌گیران قم در بازی‌های آسیایی صورت گرفته، رقابت‌هایی که مهر ماه و آبان ماه امسال در شهر اینچئون کره جنوبی به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: زمان زیادی به برگزاری بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی فرصت باقی نمانده و در این زمان اندک تلاش می‌کنیم حداقل یک نماینده در تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به این رقابت‌ها داشته باشیم.

حلوایی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به بازی‌های آسیایی قطعا تمام هیئت‌های کشتی سراسر کشور به دنبال داشتن یک نماینده در این رقابت‌ها هستند اما با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که کشتی قم در چند سال اخیر به نمایش گذاشته ان‌شاءالله در این بازی‌ها یک نماینده خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: هدف بعدی ما داشتن یک نماینده در المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل است که برای آن نیز با هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه ریزی خوبی انجام داده‌ایم و با امیدواری به ادامه کار و تلاش خود می‌پردازیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه با اشاره به نیازهای ضروری برای دستیابی به این دو هدف مهم در کشتی قم تصریح کرد: کشتی قم همچنان نیاز جدی به حمایت مالی دارد و امیدوارم از این نظر مورد حمایت بیشتر مسئولان ورزش استان باشیم.

وی به موفقیت‌های کشتی قم در سال قبل اشاره کرد و افزود: در سال قبل 36 مدال توسط کشتی‌گیران قمی کسب شد که بیشترین آن مربوط به رقابت‌های انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف می‌شود.

حلوایی با بیان اینکه امیدواریم موفقیت‌های کشتی قم در سال جدید همچون گذشته تداوم داشته و تعداد مدال‌های کسب شده بیشتر شود اضافه کرد: کسب یک مدال از رقابت‌های جهانی، دو مدال از مسابقات آسیایی و دو مدال از پیکارهای بین‌المللی از دیگر افتخارات سال 92 برای هیئت کشتی استان قم است، ضمن اینکه آخرین مدال کسب شده نیز توسط عباس نوری در رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی بزرگسالان در شهر تهران به دست آمد.

انتهای پیام/78002/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول