اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

اسکان مسافران نوروزی در دانشگاه آزاد منوجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد منوجان گفت: برای نخستین بار در این دانشگاه ستاد اسکان مسافران نوروزی راه‎اندازی شد.

اسکان مسافران نوروزی در دانشگاه آزاد منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، مرتضی خزایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد منوجان در سال 1390 تأسیس شده است و در حال حاضر تعداد 303 دانشجو و 118 فارغ‎التحصیل دارد.

وی تعداد رشته‏های تحصیلی این دانشگاه را هفت رشته عنوان کرد و ابراز داشت: در واحد منوجان پنج رشته تحصیلی کاردانی ناپیوسته آموزش ابتدایی، حسابداری، ادبیات فارسی، الکتروتکنیک، تکنولوژی امور زراعی و دو رشته کارشناسی ناپیوسته آموزش ابتدایی و کشاورزی تدریس می‎شود.

خزایی با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد منوجان دارای پنج نفر نیروی انسانی است، تصریح کرد: این دانشگاه 46 هکتار زمین دارد که در آینده ساختمان آن احداث می‎شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد منوجان بیان داشت: این دانشگاه برای نخستین بار ستاد اسکان مسافران نوروزی را راه‎اندازی کرد تا فرصت خوبی برای نشان دادن جاذبه‎های گردشگری منوجان فراهم آورد.

خزایی عنوان کرد: از جمله اهداف عالی مهمی که این مرکز دانشگاهی دنبال می‏کند، موافقت اصولی این مرکز، تصویب رشته‎های مورد نیاز و استخدام نیروی انسانی است تا ان‎شاءالله بتوانیم، این مرکز دانشگاهی را به اهداف مورد نظر و ارتقا برسانیم.

انتهای پیام/80006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول