اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر داد

خدمات‌رسانی 16 مرکز مهم درمانی قزوین در ایام نوروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین از خدمات‌رسانی 16 مرکز مهم درمانی این استان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

خدمات‌رسانی 16 مرکز مهم درمانی قزوین در ایام نوروز

علی‌اکبر زینالو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی 16 مرکز درمانی مهم این استان به مردم و مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.

وی با بیان اینکه این مراکز شامل 15 بیمارستان و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین بود، افزود: بیمارستان‌های قدس و کوثر به ترتیب در بخش‌های کودکان و نوزادان و همچنین زنان و زایمان در ایام نوروز مشغول فعالیت و خدمات‌دهی به بیماران و مراجعه‌کنندگان بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین با اشاره به فعالیت بیمارستان ولایت شهر قزوین در این ایام ادامه داد: خدمات این بیمارستان شامل اورژانس، جراحی داخلی، قلب، اورولوژی، فوق تخصص گوارش، کبد، ریه، روماتولوژی، غدد، آی.سی.یو و سی.سی.یو بود.

زینالو اقدامات اورژانس روانپزشکی و بخش روانپزشکی بیمارستان 22 بهمن را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بخش‌های اورژانس، زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی، ‌ارتوپدی، اطفال و نوزادان نیز در بیمارستان خصوصی مهرگان در خدمت مراجعه‌کنندگان بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین به خدمات بیمارستان شهید رجایی شهر قزوین اشاره کرد و ادامه داد: سوانح سوختگی، جراحی عمومی، ارتوپدی، ارولوژی، جراحی مغز و اعصاب، آی.سی.یو، سونوگرافی، داروخانه، پزشک عمومی و آزمایشگاه از جمله اقدامات این بیمارستان بوده است.

وی فعالیت بیمارستان بوعلی در بخش‌های اورژانس‌های؛ داخلی، قلب و چشم پزشکی، تخصص؛ داخلی، قلب و عروق، چشم و عفونی، بخش آی.سی.یو و ان.آی.سی.یو، رادیولوژی و سونوگرافی را نیز از برنامه‌های نوروزی حوزه مدیریتی خود برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین علاوه بر این بیمارستان رحیمیان البرز، ولیعصر آبیک، امیرالمؤمنین بویین زهرا، 96 تخت خوابی تاکستان، پاستور، رازی، دهخدا و 553 تخت خوابی شهر قزوین را از دیگر مراکز فعال در این ایام برشمرد.

انتهای پیام/77011/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول