اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان:

مدیریت جهادی بهره‌وری در نظام اداری را افزایش می‌دهد

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه با مدیریت‌ جهادی می‌توان به دستاوردهای عظیم رسید، گفت: مدیریت جهادی بهره‌وری در نظام اداری را افزایش می‌دهد.

مدیریت جهادی بهره‌وری در نظام اداری را افزایش می‌دهد

حجت‌الاسلام محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبری با عنوان «اقتصاد، فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره با ظرافت و تیزبینی و اشرافی که نسبت به مسائل کشوری دارند، عناوین هدفدار و شایان توجهی را در راستای توجه عمومی مسئولان و مردم برای سال‌ها برگزیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در چند سال اخیر در عناوین سال‌ها، به مباحث اقتصادی توجه بیشتری داشته‌اند، ابراز داشت: سال 93 علاوه بر اینکه ایشان توجه عامه مردم و مسئولان را به بحث اقتصاد و لزوم رونق اقتصاد ملی معطوف کرده‌اند، امر «فرهنگ» را نیز در عنوان سال لحاظ کرده‌اند که این رویکرد نشان از آن دارد که در حوزه فرهنگی نیز باید عزمی ملی و مدیریتی جهادگونه از سوی اقشار مختلف مردمی و نیز در سطح مدیران دستگاه‌های مختلف صورت پذیرد.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری، توجه بر اقتصاد و فرهنگ را دو عامل اصلی برای پیشرفت کشور قلمداد کرده‌اند، گفت: قید معنادار «جهادی» در بیانات رهبری ناظر بر استمرار و تداوم حرکت مسئولان، اجتناب از ایستایی و توقف برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی به‌ویژه در این دو بخش است.

وی تأکید کرد: با توجه به رهنمودهای رهبری در آغاز سال جاری در زمینه اقتصاد و فرهنگ، مسئولان باید با تکیه بر عزم و اراده ملی به ‌عنوان ظرفیت‌های عظیم و بی‌پایان اقتدار نظام اسلامی و با مدیریتی جهادگونه و مستمر در راستای نیل به اهداف ترسیم شده گام بردارند.

جمشیدی با بیان اینکه مسئولان باید همگام و بدون توقف در راستای منویات مدبرانه مقام معظم رهبری فعالیت کنند، گفت: در این صورت پیشرفت و رفاه بیشتری در کشور رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه نباید از نظر دور داشت که با مدیریت‌های جهادی همچون دوران دفاع مقدس می‌توان به دستاوردهای عظیم رسید، خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی بهره‌وری در نظام اداری را نیز افزایش می‌دهد.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان بر لزوم توجه بر ظرفیت‌های داخلی کشور در راستای عملیاتی کردن شعار سال صحه گذاشت و افزود: ایران از نظر منابع طبیعی، انسانی و اقتصادی دارای ذخایر بسیار غنی است و باید با مدیریت جهادگونه نسبت به شکوفایی این منابع در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی کشور بهره گرفته شود.

انتهای پیام/89004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول