اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تماشای دیدار فردای ذوب‌آهن رایگان است

آخرین فرصت برای حمایت هواداران از تیم ذوب‌آهن

اصفهانی‌ها در بازی فردای ذوب‌آهن این تیم را حمایت کنند چراکه ممکن است دیگر فرصتی برای حمایت از این تیم در لیگ برتر را نداشته باشند.

آخرین فرصت برای حمایت هواداران از تیم ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دو تیم فوتبال ذوب‌آهن و داماش گیلان فردا در چارچوب هفته ما قبل پایانی لیگ برتر از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.

ذوبی‌ها که خطر سقوط را به شدت احساس می‌کنند در دیدار فردا به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.

سبزپوشان اصفهانی که تا به اینجای لیگ نتایج مورد انتظار هوادارانشان را نگرفته‌اند باید به مصاف داماشی بروند که این تیم نیز خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند و بازی فردا یک دیدار 6 امتیازی و حکم مرگ و زندگی را برای دو تیم دارد و در صورتی‌که ذوبی‌ها نتوانند از این دیدار سخت 3 امتیاز را بگیرند به احتمال بسیار زیاد باید فصل آینده این تیم خوب و ریشه‌دار را در رقابت‌های لیگ دسته یک مشاهده کنیم.

نتایج این تیم تا به حال هرچه بوده تمام شده و نکته‌ای که در حال حاضر ذوب‌آهن به شدت به آن نیاز دارد حمایت نه تنها هوادارانش بلکه حمایت تمام علاقمندان به فوتبال و ورزش اصفهان است.

فوتبال دوستان اصفهانی باید در بازی فردا این تیم را تنها نگذاشته و با حضور خود در ورزشگاه فولادشهر حتی یک صندلی خالی نیز باقی نگذارند چراکه شاید برای حمایت در آینده اندکی دیر باشد.

ذوب‌آهن در حال حاضر با 23 امتیاز یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک است و در این میان وظیفه تک تک فوتبال‌دوستان اصفهانی این است که با حضور بموقع خود در ورزشگاه فولادشهر شرایط مساعدی را برای ذوب‌آهن از لحاظ روحی روانی بوجود بیاورند تا این تیم با روحیه‌ای مطلوب در بازی مرگ و زندگی به مصاف داماش برود.

شاید اگر هواداران ذوب‌آهن در بازی فردا این تیم را حمایت نکنند دیگر فرصتی برای اینکار پیدا نکنند بنابراین لازم است حمایت همه جانبه از آخرین بازی ذوب‌آهن از سوی فوتبال‌دوستان در اصفهان صورت گیرد چراکه ممکن است به هیچ عنوان دیگر چنین فرصتی برای سال آینده در اختیارشان نباشد و حسرت بازی‌های سبزپوشان دیار زاینده رود را در لیگ برتر فصل بعد بخورند.

لازم به ذکر است تماشای بازی فردای دو تیم ذوب‌آهن و داماش گیلان رایگان اعلام شده است.

انتهای پیام/63020/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول