اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی سابق تیم ذوب‌آهن:

لیگ بعدی فصل پرواز ذوب‌آهن و سپاهان برای اوج‌گیری مجدد است

مربی سابق ذوب‌آهن گفت: با توجه به شرایطی که این فصل برای دو تیم اصفهانی پیش آمد فصل آینده شاهد اوج‌گیری مجدد ذوب‌آهن و سپاهان خواهیم بود.

لیگ بعدی فصل پرواز ذوب‌آهن و سپاهان برای اوج‌گیری مجدد است

حسن حاج‌رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی فردای ذوب‌آهن و داماش گیلان اظهار کرد: ذوب‌آهن شرایط بسیار سختی دارد و برابر این تیم محکوم به پیروزی است.

وی افزود: در صورتی‌که ذوب‌آهن سه امتیاز دیدار فردا را نتواند بگیرد بازی پایانی برای این تیم بسیار سخت می‌شود، بنابراین برنامه‌ریزی خوبی برای ذوب‌آهن شده و همه دست به دست هم داده‌اند تا این تیم بتواند برابر داماش پیروز از میدان خارج شود و شک نداشته باشید که این تیم می‌تواند در لیگ باقی بماند.

مربی سابق ذوب‌آهن ادامه داد: در بازی هفته گذشته برابر صبا نیز این تیم توانست به خوبی کنترل بازی را در دست داشته باشد، اما استرس، عدم دقت و عدم تمرکز موجب شد ذوبی‌ها نتوانند در این دیدار نتیجه بگیرند.

وی اضافه کرد: ذوب‌آهن در بازی برابر صبا 4 تا 5 موقعیت صد در صد گلزنی داشت، اما نتوانست از آنها استفاده لازم را ببرد و داماش نیز در بازی فردا برای حداقل امتیاز مقابل ذوبی‌ها قرار می‌گیرد.

حاج‌رسولی‌ها بیان کرد: ذوب‌آهن باید دقت، تمرکز و آرامش را در دستور کار خود قرار دهد و باید بتواند یا از کناره‌ها حمله کند یا اینکه از شوت‌های از راه دور استفاده کند و اجازه اشتباه نیز ندارد.

وی تاکید کرد: صد‌ در صد امیدوارم ذوب‌آهن در لیگ می‌ماند و باید تمام مسئولین، هواداران و رسانه‌ها حمایت خوبی از این تیم داشته باشند و در بازی فردا این تیم را تنها نگذارند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در ادامه به شرایط سپاهان اشاره کرد و افزود: این تیم نیز شانس گرفتن سهمیه آسیایی را دارد و با توجه به تساوی هفته پایانی باید امیدوار باشد و امیدوارم هر دو نماینده اصفهان با مبارزه بتوانند چیزی را که استحقاقش را دارند به دست بیاورند.

وی گفت: شک نداشته باشید با توجه به موضوعاتی که برای دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان پیش آمد مسئولان این دو تیم برای فصل آینده تیم‌های خوبی را روانه مسابقات می‌کنند و برنامه‌هایی مدون و سازماندهی شده را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/63020/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول