اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حیدری در گفت‌ و‌ گو با فارس:

صبا مقابل ذوب آهن در دفاع و حمله بی نقص بود

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما ‌توانست با انجام دفاع و حمله بی نقص از بازی خانگی با ذوب آهن سربلند خارج شود تا در دو بازی باقی مانده مطمئن از جایگاه خود به میدان برود.

صبا مقابل ذوب آهن در دفاع و حمله بی نقص بود

مجید حیدری امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیروزی تیمش در دیدار هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با کسب سه امتیاز بازی خانگی برابر ذوب آهن اصفهان همراه بود، اظهار کرد: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم ولی خوشبختانه می‌توانستیم با دقت در استفاده از فرصت‌های گلزنی برنده بازی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه در نیمه نخست نتوانستیم آنچنان که باید و شاید تیم صبای همیشگی باشیم اما فکر می‌کنم در نیمه دوم این مسابقه خانگی تیم برتر میدان بودیم و استحقاق کسب پیروزی را داشتیم زیرا بارها موقعیت گلزنی مقابل دروازه حریفان ایجاد کردیم.

حیدری که در این دیدار 90 دقیقه در ترکیب اصلی تیمش بازی کرد، در ادامه افزود: با موقعیت‌های خوبی که خلق کردیم عملکرد خط هافبک و حمله ما بسیار خوب بود، ضمن اینکه در دفاع نیز کم نقص و حتی می‌توان گفت که بی نقص بودیم و نشان دادیم که برای کسب سه امتیاز شایسته و سزاوار هستیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: با اینکه بازی بسیار سنگینی را سپری کردیم ولی این مسابقه دیگر به پایان رسیده است و الان باید به دیدار حساس هفته بیست و نهم لیگ برتر با مس کرمان فکر کنیم تا بتوانیم از این بازی نیز سه امتیاز بگیریم.

وی که در این دیدار در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کرد، ابراز داشت: من در ترکیب صبا هر وظیفه‌ای که از سوی کادر فنی بر دوشم گذاشته شود را سعی می‌کنم به بهترین شکل ممکن به انجام برسانم اما خوشحالم از اینکه در کار حمله هم اجازه نفوذ داشتم و توانستم در پیروزی صبا در این دیدار مؤثر باشم.

حیدری تصریح کرد: تیم ما در حال حاضر با قرار گرفتن در مکان دهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از وضعیت مطلوبی برای رسیدن به رده‌های بالاتر نیز برخوردار است و امیدوارم این سه امتیاز ارزشمند را در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر این فصل مقابل مس و سایپا کسب کنیم.

تیم فوتبال صبای قم که در حال حاضر با کسب 31 امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد، در دیداری خارج از خانه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز یکشنبه هفدهم فروردین ماه در ورزشگاه باهنر کرمان میهمان تیم فوتبال مس کرمان آخرین تیم حال حاضر جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

انتهای پیام/78002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول