اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

تصویب ممنوعیت تردد خودرو به میدان امام اصفهان بدون اطلاع شورای شهر بود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ممنوعیت تردد خودرو به میدان امام اصفهان بدون اطلاع شورای شهر در شورای ترافیک استان تصویب شده است.

تصویب ممنوعیت تردد خودرو به میدان امام اصفهان بدون اطلاع شورای شهر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر آذربایجانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به اجرای طرح بسته شدن میدان امام در ایام نوروز اظهار کرد: بسته شدن میدان امام برای جلوگیری از تردد وسایل حمل و نقلی به این میدان در ایام نوروز مناسب و خوب بوده است.

وی با بیان اینکه میدان امام از میدان‌های تاریخی مهم شهر محسوب می‌شود، اضافه کرد: بسته شدن دائمی میدان امام برای جلوگیری از ورود خودرو‌ها نیازمند وجود زیر‌ساخت‌های لازم است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ممنوعیت تردد خودرو به میدان امام بدون اطلاع شورای شهر در شورای ترافیک استان تصویب شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ورود و خروج به میدان امام ممنوع شده است.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر در جریان این موضوع نبوده است، ادامه داد: باید تسهیلات لازم برای جلوگیری از ورود و خروج وسایل نقلیه به میدان امام فراهم شود؛ در حال حاضر این تسهیلات فراهم نیست.

آذربایجانی با بیان اینکه باید تسهیلات لازم برای کسبه و بازاریان اطراف میدان امام فراهم شود، تاکید کرد: همچنین مسئولان امر باید نسبت به تأمین پارکینگ برای کسبه، بازاریان و شهروندان مراجعه‌ کننده به میدان امام اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه توجه به فراهم کردن تمام این تمهیدات امری مهم و ضروری تلقی می‌شود، افزود: باید تمهیدات لازم به منظور حمل و نقل مردم به میدان امام فراهم شود.

‌عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه امسال برای کشت بهاره در اصفهان شاهد جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود نبودیم، خاطرنشان کرد: استانداری و تمام نمایندگان مجلس باید پیگیری‌های لازم را در راستای جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود انجام بدهند و به این مطالبه مردم توجه کنند.

وی با بیان اینکه در بودجه دولت نیز به این موضوع توجهی نشده است، گفت: در بودجه دولت به پروژه بهشت‌آباد تنها به عنوان یک طرح مطالعاتی توجه شده است.

انتهای پیام/63004/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول