اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

حل مشکل تفاوت قیمت‌ کالا در بازار تصمیم‌گیری جدی نیاز دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مسئولان تصمیم اساسی و همه‌جانبه‌ای را برای حل مشکل تفاوت قیمت‌ها در بازار داشته باشند.

حل مشکل تفاوت قیمت‌ کالا در بازار تصمیم‌گیری جدی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال 93 بر رعایت نظم و انضباط به ویژه در ادارات دولتی تاکید کرد و اظهار داشت: احترام به ارباب‌رجوع از نکات مهمی است که باید مدنظر مدیران و کارمندان قرار گیرد.

وی افزود: پاسخ دادن به مردم چه مثبت و چه منفی باید با روی خوش صورت گیرد.

جعفری ابراز داشت: یکی از ایراداتی که مردم نسبت به مسئولان دارند، نظارت بر امور است، مسئولان تصمیم اساسی و همه‌جانبه‌ای را برای حل مشکل تفاوت قیمت‌ها داشته باشند.

امام جمعه کرمان با اشاره به دشمنی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: پارلمان اتحادیه اروپا حرف‌های بیهوده و گزافی را نسبت به ایران مطرح کرده است که همه به دلیل کینه آنها نسبت به اسلام است.

وی تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مسئله انرژی هسته‌ای تنها بهانه‌ای برای دشمنی با جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله جعفری با نقل حدیثی از حضرت علی (ع) بیان داشت: از نظر منطق، دین، قرآن و اهل‌بیت (ع) در میان نعمت‌های خداوند، عقل و درایت از بزرگترین و ارزنده‌ترین نعمت‌هاست.

وی افزود: تمام خیرات و برکات در دنیا حاصل درایت و تدبیر صحیح کارهاست و جنایات و مشکلات نیز به واسطه بی‌خردی و بی‌عقلی رخ می‌دهد.

جعفری با اشاره به کاهش تلفات انسانی و تصادفات در جاده‌های کشور طی نوروز سال جاری خاطر نشان کرد: اما باز هم چند صد نفر در این ایام به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات جان خود را از دست دادند که بسیار ناگوار است.

انتهای پیام/80017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول