اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام تعطیلات در استان فارس

بیش از 200 بازرس کار نظارت و کنترل قیمت کالاها را بر عهده دارند

نایب رئیس اتاق اصناف فارس گفت: به منظور رفاه حال میهمانان نوروزی بیش از 200 بازرس در ایام نوروز تا ساعت 23 هر شب کار نظارت و کنترل قیمت‌ها و فروش مایحتاج ضروری شهروندان را بر عهده دارند.

بیش از 200 بازرس کار نظارت و کنترل قیمت کالاها را بر عهده دارند

خسرو فروغان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اتاق اصناف در تعامل با سازمان تعزیرات و با قرار دادن قاضی کشیک به همراه بازرسان با متخلفان در زمینه ارزاق و کالاهای مورد نیاز مردم در این ایام برخورد قانونی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برای تسهیل در ارائه خدمات با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قیمت کالا به ویژه مرغ، تخم مرغ و دیگر مایحتاج ضروری شهروندان افزایش نمی‌یابد.

نایب رئیس اتاق اصناف استان فارس تصریح کرد: بیشترین مشکل و معضلی که اتاق اصناف در سال گذشته با آن روبه‌رو شد اجاره‌بهای سنگین غرفه‌داران بود که توسط سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز و میراث فرهنگی این استان تعیین می‌شود که در این مورد برخی از غرفه‌داران اجناس خود را هم‌گران و هم نامرغوب در اختیار مشتریان می‌گذاشتند که نارضایتی بسیاری را در پی داشت.

فروغان بیان داشت: فروش صنایع دستی دیگر استان‌ها در غرفه‌هایی که در ایام تعطیلات سال گذشته برپا شده بود باعث شد که غرفه‌داران استان فارس متضرر شوند.

وی اضافه کرد: فروش اجناس نامرغوب و گران بدون نظارت بازرسان اتاق اصناف چهره شهر را نزد میهمانان زشت و موجبات اعتراض شهروندان فارسی را نیز فراهم می‌کند، که نیاز به توجه جدی در این زمینه است.

نایب رئیس اتاق اصناف فارس ابراز داشت: از شهرداری و دیگر سازمان‌های مرتبط با ارائه تسهیلات به شهروندان و میهمانان درخواست می‌‌کنیم که جلوی تخلف‌ها و نابسامانی‌ها را در عرصه فروش کالاهای گران بگیرند.

انتهای پیام/2448/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول