اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان هلال احمر چهارمحال و بختیاری خبر داد

مراجعه 180 هزار مسافر به پست‌های نوروزی هلال احمر

مدیرعامل سازمان هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام نوروز بیش از 180 هزار نفر به پست‌های نوروزی هلال احمر این استان مراجعه کردند.

مراجعه 180 هزار مسافر به پست‌های نوروزی هلال احمر

محمد فروغی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان سفرهای نوروزی بیش از 180 هزار نفر به پست‌های نوروزی این سازمان مراجعه کردند.

وی از مراجعه 4 هزار و 500 نفر به پایگاه‌های پزشکی هلال احمر این استان خبر داد و گفت: برای تامین نیازها و پوشش امدادی بهتر از همکاری 55 پزشک و پیراپزشک در سطح استان برخوردار شدیم.

فروغی از فعالیت داوطلبانه 450 جوان در پایگاه‌های راهنمایی مسافر در این استان خبر داد و اذعان داشت: 18 پایگاه راهنمایی مسافر در استان فعال شده بود که از این میزان هشت پایگاه آن به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 19 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در استان آماده خدمات‌رسانی به مردم و مسافران بود، خاطرنشان کرد: حدود 450 امدادگر به صورت 24 ساعته به مسافران خدمات گوناگون ارائه کردند.

وی ادامه داد: با همکاری امدادگران جوان و ارتقای فرهنگ ایمنی سفر در میان گردشگران در نوروز امسال نسبت به سال گذشته از میزان حوادث به طور چشمگیری کاسته شد.

انتهای پیام/68006/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول