اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اعلام کرد

آمادگی هلال احمر آذربایجان غربی برای خدمات‌رسانی در شرایط اضطراری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: هلال احمر آذربایجان غربی برای خدمات‌رسانی در همه حال به وی‍ژه شرایط اضطراری از آمادگی لازم برخوردار است.

آمادگی هلال احمر آذربایجان غربی برای خدمات‌رسانی در شرایط اضطراری

یحیی زینالپور فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هلال احمر مجموعه مردمی بوده و برای ارائه خدمات در همه حال آمادگی دارد.

وی با اشاره به اینکه پرسنل هلال احمر در نوروز کنار مردم بوده‌اند، ادامه داد: خانواده‌های کارکنان با این شرایط انس گرفته‌اند، زیرا به اهمیت خدمات این مجموعه و نقش آن در نجات حادثه‌دیدگان واقف هستند.

زینالپور به اجرای چهار طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: برنامه عملیاتی برای حوادث احتمالی بزرگ، فوریت دارویی در ایام تعطیل، طرح ملی امداد و نجات جاده‌ای، طرح ملی ایمنی و سلامت اجرا شد.

وی کاهش میزان وقوع تصادفات و کاهش زمان طلایی ارائه خدمات را مهم‌ترین اهداف از اجرای این طرح‌ها عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف این مجموعه کاهش زمان طلایی رسیدن به بالین فرد و اعزام وی به بیمارستان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به اجرای مستمر طرح امداد و نجات جاده‌ای اشاره کرد و بیان داشت: 12 پایگاه امداد و نجات ثابت در استان وجود داشت که تعداد آن را به 31 پایگاه افزایش داده‌ایم.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول