اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال

صبا، ذوب‌آهن را شکست داد/تیرخلاص عنایتی به اصفهانی‌ها

تیم فوتبال صبای قم با پیروزی مقابل ذوب‌آهن اصفهان از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال خیال هواداران را برای دو هفته پایانی لیگ برتر راحت کرد.

صبا، ذوب‌آهن را شکست داد/تیرخلاص عنایتی به اصفهانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار بین تیم‌های صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد و صبای قم توانست با نتیجه دو بر یک این دیدار را به سود خود خاتمه دهد. در این دیدار که صبای قم تا لحظات پایانی با یک گل از میهمان خود پیشی گرفته بود در وقت‌های اضافه توسط رضا عنایتی مهاجم کهنه کار خود به یک گل دیگر دست یافت.

اما در دقیقه 3+90 داور در پی خطای مدافعان صبا داور نقطه پنالتی را نشان داد و رجب زاده تک گل تیم ذوب آهن را به ثمر رساند.

صبا با کسب سه امتیاز این بازی 31 امتیازی شد و به مکان دهم جدول رده بندی رفت و ذوب آهن هم همچنان در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

صبا در دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم‌های مس کرمان و سایپا می‌رود و بازی با ذوب آهن آخرین بازی خانگی صبا محسوب می‌شد.

عنایتی نیز با گلی که در این دیدار به ثمر رساند باز هم از کریم انصاری‌فرد در جدول گلزنان پیشی گرفت و صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر شد.

انتهای پیام/2258/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول