اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه مطرح کرد

اقامت بیش از 68 هزار نفر در اماکن اسکان موقت کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان 68 هزار و 630 نفر در اقامتگاه‌ها و مراکز وابسته به آموزش و پرورش در استان کرمانشاه خبر داد.

اقامت بیش از 68 هزار نفر در اماکن اسکان موقت کرمانشاه

سلیمان محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: از 28 اسفند ماه سال گذشته 68 هزار و 630 نفر در اقامتگاه‌ها و مراکز وابسته به آموزش و پرورش در استان کرمانشاه اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه این رقم نسبت به سال گذشته با افزایش چشمگیری روبه‌رو بوده، افزود: این تعداد مسافر در قالب 13 هزار و 471 خانوار در این اقامتگاه‌ها حضور یافتند.

محبی آمار کلاس‌های تجهیز شده برای پذیرایی از مسافران نوروزی را یک هزار و 828 کلاس آموزشی در چهار گروه ویژه عنوان کرد و افزود: به طور میانگین 96 هزار و 82 نفر روز در استان کرمانشاه اقامت داشته‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد مدارس تجهیز شده سطح استان را برای مسافران نوروزی 211 مدرسه اعلام کرد و گفت: در این مدارس امکاناتی از قبیل آشپزخانه، حمام، تلویزیون، فرش، پتو و... وجود داشت.

این مسئول برگزاری جلسات هماهنگی مسئولان پایگاه‌های استان کرمانشاه، آماده‌سازی ستادهای اسکان برای میهمانان نوروزی در تمام مناطق، برنامه‌ریزی و تهیه کروکی محل‌های استقرار مدارس و برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقات فرهنگی را از اهم فعالیت‌های این اداره‌کل در ایام نوروز عنوان کرد.

به گفته وی، مراکز اسکان موقت میهمانان نوروزی شامل خوابگاه‌های دانش‌آموزی، معلم‌سراها، مدارس، اردوگاه‌های فرهنگی و سالن‌های ورزشی در تمام مناطق استان کرمانشاه بود.

محبی ابراز داشت: 25 ستاد استانی کار اسکان موقت متقاضیان را انجام داده‌اند و 731 نفر به‌عنوان عوامل اجرایی در پایگاه‌های پذیرش به ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در نوروز سال گذشته تعداد مسافران نوروزی اسکان داده شده 5 هزار و 712 خانوار بوده اذعان داشت: این رقم امسال به بیش از 13 هزار خانوار افزایش یافته که رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول