اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هلال احمر همدان خبر داد

امدادرسانی به 143 مصدوم در طرح امداد نوروزی 93

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 143 مصدوم به همت 179 تیم عملیاتی این جمعیت، امدادرسانی شدند.

امدادرسانی به 143 مصدوم در طرح امداد نوروزی 93

مقصود شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز طرح ملی امداد نوروزی از 26 اسفندماه سال 92، ابراز داشت: 589 نیروی نجاتگر جمعیت هلال احمر استان در قالب 179 تیم عملیاتی، این طرح را تا به امروز در محورهای مواصلاتی منتهی به استان اجرایی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز این طرح تاکنون، نیروهای اعزامی جمعیت هلال احمر در 153 حادثه امدادرسانی کرده‌اند، اظهار کرد: 67 مورد از این امدادرسانی‌ها در سوانح رانندگی به وقوع پیوسته در جاده‌های برون‌شهری، 3 مورد در حوادث درون‌شهری، چهار مورد در کوهستان و 80 مورد ارائه خدمات حضوری به حادثه‌دیدگان بوده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان از آسیب‌دیدگی مجموعاً 143 نفر در این حوادث سخن گفت و افزود: در مجموع 127 مصدوم حوادث جاده‌ای و پنج مصدوم حوادث درون‌شهری از کمک‌های اولیه امدادی جمعیت هلال احمر استان همدان برخوردار شده‌اند.

وی از امدادرسانی به چهار نفر حادثه‌دیده در ارتفاعات استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم امداد کوهستان در دو پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر در دشت میشان واقع در ارتفاعات الوند، به همراهی با کوهنوردان و طالبان صعود به قله پرداخته و هر جا که نیاز بوده، امدادرسانی کرده است.

وی افزود: علاوه بر آن به هفت نفر از مراجعه‌کنندگان حضوری به پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان همدان، نیز خدمات حضوری ارائه شده است.

شعبانی از بکارگیری 20 آمبولانس مجهز این جمعیت در 92 حادثه سخن گفت و افزود: در مجموع 85 مصدوم با به‌کارگیری این آمبولانس‌ها با هدف برخورداری از خدمات درمانی تکمیلی، به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی با اعلام درمان سرپایی 85 مصدوم در محل حادثه به وسیله نجاتگران آموزش‌دیده جمعیت هلال احمر استان، از موفقیت‌آمیز بودن اجرای طرح امداد نوروزی 93 سخن گفت و امروز را آخرین روز اجرایی شدن این طرح دانست.

انتهای پیام/89034/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول