اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

مهمترین ویژگی فرهنگ فاطمی تربیت فرزندان ولایی است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، نقش بانوان را در تربیت فرزندان صالح مهم خواند و گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‎های فرهنگ فاطمی تربیت فرزندان ولایی است.

مهمترین ویژگی فرهنگ فاطمی تربیت فرزندان ولایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان و اظهار تسلیت ایام سوگواری بی‎بی دو عالم فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: دامان پاک مادران سرزمین اسلامی ایران فرزندانی را پرورش داد که عظمت آن در پیروزی انقلاب اسلامی تبلور یافت.

وی با بیان اینکه بانوان یکی از پشتوانه‎های اصلی حضور فرزندان انقلابی در صف مقدم دفاع از انقلاب و حریم ولایت هستند، تصریح کرد: بانوان باید با قدر دانستن این فرصت در تربیت نسل آینده با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) تحول دیگری را در جهان رقم بزنند.

مسلمانان در حفظ حرمت فاطمیه در ایام نوروز اهتمام کنند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: یکی از ویژگی‎های فرهنگ فاطمی تربیت فرزندان پاک، صالح و ولایتمدار است که این نقش مهم و تأثیرگذار باید توسط بانوان به مرحله شکوفایی برسد.

طاهری با بیان اینکه مسلمانان در حفظ حرمت فاطمیه در ایام نوروز اهتمام کنند، گفت: همه باید با توکل به خدای یگانه، تمسک به قرآن و اهل‎بیت (ع) در مسیر توحید گام برداریم تا به پیروزی و موفقیت در عرصه‎های مختلف دست پیدا کنیم.

مراسم دسته‎روی سوگواران فاطمی در گرگان به حرکت درمی‎آید

وی با اشاره به مراسم دسته‎روی و عزاداری سوگواران فاطمی در گرگان بیان داشت: روز شهادت حضرت فاطمه (س) مراسمات مهمی در گرگان شکل می‎گیرد که صبح و بعداز ظهر دو مراسم دسته‎روی یکی در مرکز شهر و دیگری در تپه نورالشهدای گرگان با حضور جمعی از مومنان خداجوی برگزار می‎شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز 12 فروردین سال 58 خاطرنشان کرد: 12 فروردین روز تثبیت جمهوری اسلامی ایران است که همه باید در راستای اعتلای آن گام‎های مقتدرانه برداریم تا پرچم باشکوه کشورمان همواره در سراسر عالم در اهتزاز باشد.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول