اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سروآباد خبر داد

بازدید 195 هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری سروآباد

فرماندار سروآباد از بازدید بیش از 195 هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی این شهرستان از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون خبر داد.

بازدید 195 هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری سروآباد

احمد محمدرضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تا پایان 14 فروردین 195 هزار نفر از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهرستان بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 15 هزار و 135 نفر از آنها در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان داده شده‌اند، بیان کرد: این تعداد مسافر و گردشگر در 8 مرکز اقامتی، دو خانه معلم و 6 مرکز شبانه‌روزی در کنار استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد اسکان داده شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرستان سروآباد مهم‌ترین منطقه استان از لحاظ اهمیت و تعدد جاذبه‌های طبیعی است، قسمت اعظم منطقه اورامان که دارای ارزش تاریخی، فرهنگی و طبیعی قابل‌ توجهی است، در این شهرستان واقع شده است.

وجود جاذبه‌های گردشگری به ویژه مناطق بکر و زیبای اورامانات هر ساله در ایام تعطیلات به ویژه در فصل بهار جمع زیادی از مسافران و گردشگران را از جای‌جای ایران و حتی خارج از کشور به سمت خود می‌کشاند.

انتهای پیام/79002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول