اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه‌آهن شمال غرب خبر داد

جابه‌جایی 280 هزار مسافر نوروزی از طریق راه‌آهن شمال‌غرب

مدیرکل راه‌آهن استان زنجان از زمان اجرای طرح نوروزی 280 هزار مسافر از طریق راه‌آهن شمال‌غرب کشور جابه‌جا شده است.

جابه‌جایی 280 هزار مسافر نوروزی از طریق راه‌آهن شمال‌غرب

محمدرضا قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد قطارهای جابه‌جا شده در ایام نوروز را در محدوده راه‌آهن شمال غرب کشور 579 قطار اعلام کرد.

وی اضافه کرد: از زمان اجرای طرح نوروزی 280 هزار مسافر از طریق راه‌آهن شمال‌غرب کشور جابه‌جا شده است.

مدیرکل راه‌آهن شمال غرب از جابه‌جایی 11 میلیون و 400 هزار تن کیلومتر بار خالص طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی در راه‌آهن شمال غرب خبر داد.

این مسئول تعداد قطارهای باری جابه‌جا شده از آغاز سال‌جاری تاکنون را در محدوده راه‌آهن شمال غرب کشور 255 قطار اعلام کرد و گفت: 170 هزار تن بار با این قطارها طی این مدت جابه‌جا شده است.

قربانی با اشاره به برخورد قطار با یک عابر در کیلومتر 425 بین پل دختر و میانه ابراز داشت: متاسفانه در این برخورد عابر جان خود را از دست داد.

وی به درخواست شهروندان زنجانی برای تغییر زمان حرکت قطارها اشاره کرد و گفت: بر اساس این درخواست‌ها زمان حرکت دو قطار پردیس و دو طبقه از زنجان به سمت تهران و بالعکس تغییر می‌کند.

مدیرکل راه‌آهن شمال غرب زمان حرکت قطار پردیس از زنجان را شش و 35 دقیقه صبح اعلام کرد و ادامه داد: زمان حرکت این قطار از تهران به سمت زنجان 14 و 45 دقیقه انتخاب شده است.

این مسئول زمان حرکت قطار دو طبقه را از زنجان ساعت 15 اعلام کرد و متذکر شد: زمان حرکت این قطار از تهران پنج و 50 دقیقه عنوان شده است.

قربانی زمان اعمال ساعت‌های جدید حرکت قطارها از زنجان را فردا دانست و اذعان داشت: جابه‌جایی حرکت‌ قطارها بنا به درخواست شهروندان انجام شده است.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول