اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرکرد:

مسئولان نسبت به قطعنامه اتحادیه اروپا هوشیار باشند

امام جمعه شهرکرد گفت: مسئولان نسبت به پیامدهای قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا هوشیار باشند.

مسئولان نسبت به قطعنامه اتحادیه اروپا هوشیار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری مصادیق بسیاری دارد که ضروری است تا مومنان با عمل به این مصادیق توشه خوبی برای آخرت خود ذخیره کنند.

وی با اشاره به سوره جن بر ضرورت تقویت تقوای مومنان تاکید کرد و گفت: خداوند متعال در سوره جن انسان را به وجود موجوداتی توجه می‎دارد تا با توجه به خلقت این موجودات به وجود خداوند بیش از پیش ایمان آورند.

نکونام در ادامه با اشاره به قطعنامه جدید اتحادیه اروپا علیه ایران، گفت: اروپا مقابله را به مذاکره ترجیح داده و برهمین اساس دولتمردان باید مراقب رفتارهای مداخله‌جویانه اتحادیه اروپا باشند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مسئولان باید مراقب باشند تا آب به آسیاب دشمن نریزند و بدانند که ملت بابصیرت همه مسائل را به خوبی رصد می‌کند.

نکونام با اشاره به حضور در صحنه مردم بصیر و انقلابی ملت ایران، افزود: حضور با درایت و بابصیرت مردم در همه عرصه‌ها و به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن باعث ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شده است.

وی به سالروز فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای اشاره کرد و گفت: شهدای هسته‌ای با تعهد و ایستادگی راه علم و سعادت را پیمودند و در این راه میراث ارزشمندی از خود به جای گذاشتند.

امام جمعه شهرکرد بر ضرورت توسعه و آبادانی روستاها و مناطق محروم کشور تاکید و خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید فعال‌تر از گذشته نقش تاثیرگذاری در روستاها و آبادانی این مناطق داشته باشد.

انتهای پیام/68004/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول