اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشروح/سردار نقدی در مراسم یادواره شهید ابوالحسن کریمی:

هیچ‌کس با سازش استکبار روز خوش ندیده است/ اتحادیه اروپا از چهارپایان پست‌تر است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیچ‌کس با سازش استکبار روز خوش ندیده است.

هیچ‌کس با سازش استکبار روز خوش ندیده است/ اتحادیه اروپا از چهارپایان پست‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدرضا نقدی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهید ابوالحسن کریمی سردار حزب‌الله گیلان در مسجد سلیمانداراب این شهر با اشاره به سالروز شهادت فاطمه (س) اظهار کرد: امشب تمام عالم و ذرات هستی عزادار مصیبت دردانه آفرینش هستند.

وی فاطمه (س) را پاره تن رسول اکرم (ص) عنوان کرد و افزود: فاطمه (س) افتخار همسری امیرالمؤمنین علی (ع) را دارد.

نقدی با بیان اینکه امامان حسن (ع) و حسین (ع) در دامان فاطمه (س) پرورش یافتند، خاطرنشان کرد: هر کدام از فضایل فاطمه (س) در هستی منحصر به‌فرد است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به محروم شدن جامعه از بانوی گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: بعضی از افراد می‌خواهند واقعه مذکور را به دعوای بین شیعه و سنی تبدیل کنند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند واقعه شهادت فاطمه (س) در تاریخ باقی بماند، تصریح کرد: شیعه حقیقی باید از واقعه مذکور درس بگیرد و تکلیف امروز خود را مشخص کند.

* یادواره شهدا مصداق جهاد فرهنگی است

نقدی یادواره شهدا را بهترین مصداق جهاد فرهنگی خواند و یادآور شد: شهدای بزرگوار جامعه را به مجالس خود دعوت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطبه آخر فاطمه (س) را خلاصه نهج‌البلاغه دانست و اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در خطبه مذکور با رزمندگان و مجاهدان اسلام سخن گفت و خطاب این بانوی بزرگوار به پاسداران و بسیجیان آن دوران بود اما آنها در برابر این سخنان کم آوردند و رفتند.

وی با بیان اینکه افرادی با سابقه درخشان از جهاد و مبارزه در ایستادن و استقامت کم آوردند، خاطرنشان کرد: فاطمه (س) مکرر فرمودند خطبه غدیر و سفارش پیامبر (ص) را از یاد نبرید اما افرادی که سابقه طولانی در کار خیر داشتند زمین‌گیر شدند.

نقدی به پیوستن عده‌ای به طمع ریاست، قدرت و ثروت به انقلاب اشاره کرد و افزود: بعضی از افراد به دلیل اینکه ایمان آنها عمق نداشت خسته شدند و در استقامت لنگ زدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سستی، خستگی از مبارزه و درجا زدن را نتیجه اجابت نکردن از سخنان فاطمه (س) دانست و بیان کرد: مسلمانان به دلیل اطاعت نکردن حق مدت 1400 سال سرگردان هستند.

وی با اشاره به فجایع بزرگ در کربلا، یادآور شد: شهادت ائمه (ع) نتیجه اطاعت نکردن از خواسته فرزند پیامبر (ص) بود و باید از گذشته عبرت بگیریم.

نقدی به زمزمه بعضی از افراد مبنی بر کنار آمدن با ابرقدرت‌ها اشاره کرد و گفت: عده‌ای از ابتدا به طمع جانشینی شاه به میدان آمدند و به دنبال زندگی اشرافی هستند.

* اتحادیه اروپا از چهارپایان پست‌تر است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانیه روز گذشته اتحادیه اروپا علیه ایران، اظهار کرد: اتحادیه اروپا مصداق آیه قرآن، از چهارپایان پست‌تر است.

وی آزادی همجنس‌بازی را از خواسته‌های اتحادیه اروپا عنوان کرد و یادآور شد: چهارپایان نیز عمل مذکور را انجام نمی‌دهند.

نقدی با بیان اینکه استکبار قاچاقچیان را در افغانستان پرورش می‌دهد، تصریح کرد: تولید مواد مخدر در افغانستان 10 برابر افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: کشورهای اروپایی و آمریکا با استفاده از مواد مخدر می‌خواهند با جوانانی که نتواستند در جنگ شکست‌شان دهند، مقابله کنند.

وی نرخ توزیع مواد مخدر در ایران را 100 برابر ارزان‌تر از اروپا عنوان کرد و گفت: اتحادیه اروپا در قطعنامه خود خواستار جلوگیری از اعدام قاچاقچیان در ایران شده است.

نقدی آزادی فتنه‌گران به‌ویژه فتنه‌گران سال 88 را از جمله بندهای قطعنامه اروپا خواند و بیان کرد: ترویج بی‌حجابی در جامعه از دیگر خواسته اتحادیه اروپا از ایران است.

* اتحادیه اروپا غلط می‌کند در ایران دفتر بزند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اتحادیه اروپا راه‌اندازی دفتر خود در ایران را منوط به اجرایی شدن بندهای قطعنامه دانسته است، تصریح کرد: اتحادیه اروپا غلط می‌کند در ایران دفتر بزند.

وی ایران را دارای صاحب خواند و یادآور شد: یک جاسوس‌خانه آمریکا در کشور داشتیم و آن را بستیم.

نقدی خواستار مناظره دانشمندان غربی با ایران درباره موضوع‌های مختلف شد و اظهار کرد: آمادگی مناظره با دانشمندان غربی در عرصه بین‌المللی را داریم.

* بسیج نمایشگاه حقوق بشر دایر می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از راه‌اندازی نمایشگاه حقوق بشر اروپا و آمریکا امسال در ایران خبر داد و تصریح کرد: دنیای غرب می‌تواند بیاید در نمایشگاه مذکور از خود دفاع کند.

وی به کشورهایی که با دنیای غرب کنار آمدند اشاره کرد و افزود: وضعیت کشورهای مذکور بسیار نازل‌تر از جمهوری اسلامی ایران است.

* هیچ‌کس با سازش استکبار روز خوش ندیده است

نقدی با تاکید براینکه هیچ‌کس با سازش با استکبار روز خوش ندیده است، بیان کرد: استکبار می‌خواهد با صهیونیست‌ها رابطه داشته باشیم، اجازه جاسوسی در کشور را به آنها بدهیم، با جوانان استکبارستیز مقابله کنیم و فساد و بی‌بندوباری را در جامعه رواج دهیم تا از شر آنها در امان باشیم اما تمام این موارد شر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به 35 سال مبارزه با استکبار اشاره کرد و گفت: ایران در مدت مذکور در رشته‌های مختلف رشد داشته و این امر نتیجه مبارزه با آمریکا است.

وی با اشاره به تحصیل چهار میلیون نفر دانشجو در کشور، تصریح کرد: تعداد 100 هزار استاد اکنون در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

نقدی ملت ایران را سرافراز خواند و یادآور شد: ملتی که الگوی برجسته‌ای مانند شهید ابوالحسن کریمی دارد عزت خود را در مبارزه با استکبار پیدا کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهید کریمی از زندانی شدن برای تعالی خود استفاده کرد، خاطرنشان کرد: شهید کریمی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت دادستانی گیلان و فرمانداری لاهیجان را به عهده داشت.

* شهید کریمی الگوی مدیریتی در جامعه است

وی شهیدان کریمی و انصاری را الگوی مدیریت جهادی در جامعه خواند و اظهار کرد: اگر امروز وزرا، استانداران و مدیران مشی شهیدان کریمی و انصاری را داشته باشند مشکل عمده‌ای در کشور نداریم.

نقدی تمام وجود شهید کریمی را وقف مردم دانست و بیان کرد: شهید کریمی حتی حقوق نمی‌گرفت و با لباس ساده زندگی می‌کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهید کریمی از وضعیت دورترین روستاها مطلع بود، خاطرنشان کرد: شهید کریمی سخنان مردم را به صورت مستقیم می‌شنید و این الگوی مدیریت جهادی است.

وی شهید کریمی در مقابل دشمنان را سازش ناپذیر توصیف کرد و افزود: شهید کریمی برای مردم خستگی‌ناپذیر بود و در دادستانی ذره‌ای پارتی‌بازی، مماشات و تبعیض از او ندیدیم و نشنیدیم.

نقدی با تاکید براینکه شهید کریمی در برابر ارزش‌ها و اصول ذره‌ای مماشات نداشت و کوتاه نمی‌آمد، تصریح کرد: زمانی که گروهک‌ها می‌خواستند شهر را به آشوب بکشند با قاطعیت با آنها برخورد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: بعضی از افراد می‌گویند سخنان امام (ره) و شهدا باید تفسیر به‌روز شود اما این افراد بدانند سخنان امام (ره) به‌روز شود، اصول پابرجا است.

* افرادی که مشی خود در زمان امام (ره) را عوض کردند باید کنار گذاشته شوند

وی با بیان اینکه امام (ره) میزان را حال فعلی افراد عنوان کرده است، اظهار کرد: افرادی که امام (ره) را تحریف کرده و مشی خود را عوض کردند باید کنار گذاشته شوند.

نقدی مبارزه با استکبار و ظلم، تحقق عدالت اجتماعی و زهد و درست‌کاری مدیران و دستگاه‌ها را از اصول خواند و بیان کرد: اصول مذکور تا ابد پابرجا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مبارزه با استکبار و انحراف فکری را از اصول شهید کریمی دانست و خاطرنشان کرد: اگر شهید کریمی امروز زنده بود بر زهد و عدالت تاکید داشت.

وی با بیان اینکه امام (ره) پرچم مبارزه با استکبار را برافراشت، تصریح کرد: امام (ره) با نام فاطمه (س) در مقابل ستمگران ایستاد.

نقدی اتحادیه اروپا را تامین‌کننده سلاح‌های شیمیایی و موشکی صدام عنوان کرد و افزود: آمریکا تامین‌کننده اطلاعات جاسوسی رژیم بعثی علیه ایران بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به درگیری ایران با ناوهایی آمریکا در خلیج فارس، خاطرنشان کرد: ملت ایران با وفا جلو آمد و مردانه ایستادگی کرد.

وی به موفقیت ایران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: اکنون در بسیاری از علوم جزو 10 تا 15 کشور برتر جهان هستیم و این موفقیت‌ها در محاصره و کارشکنی دشمن محقق شده است.

نقدی پیوستن انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی مهدی (عج) را وعده امام (ره) خواند و بیان کرد: امام (ره) فرمود جنگ ما فتح فلسطین را به‌دنبال دارد و تمام وعده‌های امام تاکنون محقق شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه دنیای غرب در حال فروپاشی است، تصریح کرد: آمریکا اگر می‌تواند به وضعیت داخلی خود سامان دهد.

وی به شکست دشمن در سیاست اشاره کرد و یادآور شد: مدت 35 سال است که استکبار پشت در فلسطین و لبنان مانده است.

نقدی جنگ نخست رژیم صهیونیستی با حزب‌الله لبنان را 33 روزه عنوان کرد و افزود: جنگ غزه 22 روز طول کشید و جنگ پس از آن مدت هشت روز خاتمه پیدا کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ دو هفته گذشته رژیم صهیونیستی با فلسطینیان، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ مذکور در مدت یک روز عقب‌نشینی کرد.

وی مقام معظم رهبری را پرچمدار مبارزه با استکبار پس از امام (ره) خواند و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب کوچک‌ترین عقب‌نشینی در مقابل دنیای غرب نداشته و این امر عزت و عظمت را برای ما به ارمغان آورده است.

نقدی پیام یادواره شهدا را تداوم مبارزه با استکبار به پرچمداری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دانست و تصریح کرد: نیروی امنیتی مقتدر ایران از دل ناامنی‌ها بیرون آمده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پیشرفت‌های هسته‌ای و هوا فضای کشور از دل تحریم‌های علمی و فنی متولد شده است، اظهار کرد: از دل تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی یک نظام الگو در عرصه اقتصاد متولد می‌شود.

وی مبارزه با استکبار را دارای زحمت و صدمه دانست و بیان کرد: هر قدر لازم باشد ملت ایران پای کار ایستاده است.

انتهای پیام/84001/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول