اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز مطرح شد

انتقاد امام جمعه جم از وجود تجملات در مراسمات عروسی

امام جمعه جم از وجود تجملات در مراسمات عروسی انتقاد کرد.

انتقاد امام جمعه جم از وجود تجملات در مراسمات عروسی

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و رستگاری انسان در دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه دوم، افزود: حجب و حیا، سادگی و حجاب فاطمه زهرا باید الگوی زنان مسلمان باشد و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم.

امام جمعه جم با انتقاد از برخی تجملات زیاد در مراسمات عروسی بر لزوم بازنگری در این مراسمات و ترویج فرهنگ ازدواج آسان تاکید کرد.

گنجی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات بیت‌المقدس چهار خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری در اردوی راهیان نور تاکید بسیار زیادی بر زنده نگه داشتن افتخارات دوران دفاع مقدس داشتند و همواره باید در راستای ترویج ایثار و مقاومت تلاش کنیم.

وی به سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: رابطه سیاسی ایالت متحده آمریکا با ایران، پس از فراز و نشیب‌های بسیار زیاد از زمان محمدشاه قاجار تا سقوط محمدرضای پهلوی در 20 فروردین 59 قطع شد.

امام جمعه جم اضافه کرد: حضرت امام با روشنگری‌های بسیار زیاد چهره منفور امریکا را برملا کرد و تسخیر لانه جاسوسی برگ دیگری از خیانت‌های این کشور را نشان داد.

گنجی ادامه داد: بعد از قطع رابطه با آمریکا ایران اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف داشته و امروز شاهد استقلال ایران هستیم و روی پای خود ایستاده‌ایم.

وی یادآور شد: امروز در مسائل علمی در فناوری هسته‌ای و در سایر حوزه ها با ابتکارات و خلاقیت‌های دانشمندان ایرانی به موفقیت‌های زادی در سطح دنیا رسیده‌ایم و امیدواریم شاهد این موفقیت‌ها باشیم.

امام جمعه جم در ادامه با تقدیر از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی جم گفت: امسال شاهد نظم بسیار خوبی در خدمات رسانی به مسافران نوروزی بودیم و این مسئله باعث رضایت‌مندی مسافران نوروزی شد.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول