اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورزنه:

دفاع از محرومین از وظایف امام جمعه است

امام جمعه ورزنه گفت: دفاع از محرومین از وظایف امام جمعه است.

دفاع از محرومین از وظایف امام جمعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت ‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر ورزنه با اشاره به اینکه در قیامت از انسان سئوال می‌شود، اظهار داشت: آیه شریفه 8 از سوره مبارکه تکاثر و آیه 36سوره مبارکه اسراء درخصوص سوال از نعمت ها و نیز اعضا و جوارح است که باید انسان برای مراقبت از این اهتمام لازم را داشته باشد.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم نماز جمعه این شهر با دعوت مردم به تقوی الهی و پرهیز از گناه و ایمان راسخ به خداوند متعال با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) بیان کرد: برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری و آشنایی با اهل بیت (ع) و همچنین سبک زندگی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) بسیار کار خوب و پسندیده‌ای است که برخود لازم می‌دانم از هیئت‌های عزاداری و مساجد که در خصوص برگزاری اینگونه مجالس تلاش کردند، تشکر کنم.

صادق‌زاده به 20 فروردین روز فناوری هسته‌ای اشاره کرد و ابراز داشت: رمز به دست آوردن این تکنولوژی و بومی‌سازی آن مقاومت و ایستادگی مردم و دانشمندان ایران اسلامی است.

وی در ادامه به وظایف امام جمعه اشاره کرد و یادآور شد: در کنار تقویت مبانی اعتقادی و فرهنگی مردم، پیگیری مشکلات و دفاع از حقوق مردم به خصوص محرومین از وظایف امام جمعه است و اگر حقی ناحق شده باشد، باید امام جمعه خود را موظف بداند که کمک‌رسان مردم در تحقق حق خود باشد و از هرگونه خط، جناح و سیاست به دور باشد و برای دلخوشی کسی حرف نزند و از آن طرف مسئولان هم باید بدانند آنجایی که حق مردم مورد اجحاف قرار گرفت، باید با مدیریت جهادی به فریاد مردم برسند، چراکه همه ما در برابر خداوند متعال مسئول هستیم و روز قیامت باید پاسخ بدهیم.

امام جمعه ورزنه در پایان متذکر شد: در ایام نوروز مسافران زیادی در منطقه و شهر ورزنه حضور پیدا کردند که باید از زحمات مسئولان بخش ستاد نوروزی که برای این عزیزان مسافر تسهیلاتی را فراهم کردند، قدردانی کنیم.

انتهای پیام/2301/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول