اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

احزاب سیاسی منافع خود را به شایسته‌سالاری ترجیح ندهند

امام جمعه بیجار با اشاره به لزوم حفظ اتحاد و همبستگی در میان مردم و جریان‌های سیاسی گفت: احزاب سیاسی نباید منافع حزب خود را به شایسته‌سالاری در جامعه ترجیح بدهند.

احزاب سیاسی منافع خود را به شایسته‌سالاری ترجیح ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیجار در حسینیه این شهر اظهار داشت: سیره و سلوک بزرگان دینی باید سرمشقی برای رفتارهای ما در تمام شئون زندگانی باشد.

وی با اشاره به ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا، گفت: باید تلاش کنیم نوع و روش این شیرزن تاریخ اسلام را به عنوان الگویی در عرصه‌های مختلف قرار دهیم.

امام جمعه بیجار با قدردانی از حضور مردم در مراسمات عزاداری فاطمیون خاطرنشان کرد: عزاداری‌های ما باید به سمت معرفت و با شناخت عمیق از مبانی آن حضرت باشد.

مرادی اظهار داشت: ایام فاطمیه باید درس عبرتی برای تمام مومنان باشد و مسلمانان باید بدانند که تنها در پرتو عمل به آموزه‌های دین راه سعادت دنیوی و اخروی فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر شخصی باید به تناسب معرفت خویش در راه شناخت حقیقت فاطمه زهرا بکوشد گفت: حضرت فاطمه به دلیل برخورداری از مدارج بالای دینی و انسانی اسوه زنان عالم است.

امام جمعه بیجار افزود: این مرتبه والای حضرت زهرا موجب شده تا کسانی که دل در گرو دین دارند نهایت تلاش را برای تربیت دختران خود مطابق با آموزه‌های همسر گرانقدر حضرت علی به کار ببندند.

مرادی در ادامه به دخالت کشورهای غربی در مسائل داخلی کشور اشاره و ضمن محکوم کردن آن، گفت: ما نباید در برابر دسیسه‌های آنها مرعوب شویم.

وی با انتقاد از مدعیان حقوق بشر در تناقض رفتارهای سیاسی خود، گفت: هر زمان منافع غرب اقتضا کند چشم خود را بر روی نقض گسترده حقوق انسان‌ها در سایر کشورها خواهد بست.

امام جمعه بیجار دشمنی غرب با ایران اسلامی را مسئله تازه‌ای نداست و اظهار داشت: کینه و خصومت آنها با انقلاب به دلیل ندای بر حق نظام در دفاع از مظلومان و مقابله با مستکبران است.

مرادی همچنین با اشاره به لزوم حفظ اتحاد و همبستگی در میان مردم و جریان‌های سیاسی گفت: احزاب سیاسی نباید منافع حزب خود را به شایسته‌سالاری در جامعه ترجیح بدهند.

امام جمعه بیجار در پایان وحدت در جامعه اسلامی را رمز پیروزی در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب دانست و گفت: با ادامه همین روند موفقیت‌های بیشتر نصیب ملت و نظام خواهد شد.

انتهای پیام/79015/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول