اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاسارگاد:

مجلس خبرگان جای زیاده‌خواهی احزاب سیاسی نیست

امام جمعه پاسارگاد گفت: مجلس خبرگان جای زیاده‌خواهی احزاب و گروه‌های سیاسی نیست.

مجلس خبرگان جای زیاده‌خواهی احزاب سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از پاسارگاد، حجت‌الاسلام  علی طالبی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تبریک روز پرستار و همچنین گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید اظهار داشت: فرهنگ شهادت، فرهنگ مقاومت است و شهادت سد بزرگی را در مقابل زیاده‌خواهی ایجاد می‌کند و هر جا ملتی با این فرهنگ زندگی بکند هیچ‌گاه زیر بار سلطه نخواهد رفت.

امام جمعه پاسارگاد با اشاره به اجلاسیه مجلس خبرگان، افزود: مجلس خبرگان شأن و منزلتی در طراز انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت فقیه دارد چراکه مجموعه‌ای از فقها و انسان‌های باتقوا و کارشناسان دینی تشکیل شده است.

خطیب نماز جمعه پاسارگاد ادامه داد: باید توجه داشت که مجلس خبرگان مجلسی است که بزرگان آن و فقهای حاضر در این مجلس شجاع هستند و اهل انفعال و سستی نیستند و البته که باید همیشه این‌چنین باشند.

وی اضافه کرد: شاید بعضی افراد طمع داشته باشند که بتوانند در مجلس خبرگان کسانی را وارد کنند و سهمی را بخواهند اما باید بدانند که مجلس خبرگان جای زیاده‌خواهی احزاب و گروه‌های سیاسی نیست.

طالبی‌نژاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون مسائل فرهنگی کشور ابراز داشت: مسائل اقتصادی را راحت‌تر از مسائل فرهنگی می‌توان حل کرد چراکه اگر یک ضربه فرهنگی به جامعه ما وارد شود و از ارزش‌های دینی فاصله بگیریم هزینه گزافی باید بدهیم و شاید قابل جبران نیز نباشد.

امام جمعه پاسارگاد بیان داشت: باید با کسانی که فکر می‌کنند با تغییراتی که در دولت‌ها ایجاد می‌شود زمینه برای ساختارشکنی و هجمه به مقدسات و همچنین زیر سؤال بردن اشخاص محترم و جایگاه‌هایی مانند مجلس خبرگان و شورای نگهبان مهیا شده است، در مقام عمل برخورد شود.

انتهای پیام/2448/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول