اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مردم‌سالاری در استان کردستان:

هدف احزاب سیاسی ایستادگی در برابر جریان اپوزیسیون است

دبیر حزب مردم‌سالاری در کردستان گفت: هدف احزاب سیاسی ایستادگی در برابر جریان اپوزیسیون است.

هدف احزاب سیاسی ایستادگی در برابر جریان اپوزیسیون است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محی‌الدین مرادی شنبه‌شب در آئین افتتاح دفتر جدید حزب مردم‌سالاری در استان کردستان اظهار داشت: انگیزه ما از فعالیت سیاسی مسائل دینی است.

وی با بیان اینکه در آموزه‌های دین ما مسائل اجتماعی و سیاسی کنار گذاشته نشده است، ادامه داد: هدف حزب مردم‌سالاری رسیدن به قدرت است.

دبیر حزب مردم‌سالاری کردستان با بیان اینکه دین قدرت سیاسی را برای طلب آخرت می‌خواهد، خاطرنشان کرد: هدف این حزب نیز در درجه نخست رضایت الهی و سپس مسائل حزبی و تشویق مردم به فعالیت سیاسی است.

مرادی، استان کردستان را سرزمینی سوق‌الجیشی و استراتژیک دانست و تصریح کرد: باید در برابر اپوزیسیون که با تبلیغات، تلاش برای جذب مردم می‌کند ایستادگی کنیم و آنها را به سوی احزاب درون نظام فرا بخوانیم.

وی با بیان اینکه نمی‌توان نسبت به مسائل اجتماعی بی‌تفاوت بود، عنوان داشت: هزینه کار سیاسی در استانی چون کردستان بالا است.

دبیر حزب مردم‌سالاری کردستان با بیان اینکه تلاش ما حزبی منتقد است، بیان داشت: نمی‌خواهیم به عنوان یک حزب دولت ساخته معرفی شویم.

تعهد اخلاقی مقدم بر تعهد حزبی

در ادامه این جلسه نیز عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در استان کردستان متذکر شد: ساختار حزبی از دیدگاه دینی منفور نیست بلکه مقبولیت و یا رد آن بستگی به جهت‌گیری حزب دارد.

علی صارمی با اشاره به اینکه حزب مردم‌سالاری باید در راستای رسیدن به خواسته‌های دینی مردم عمل کند، تصریح کرد: حزبی که عوامل انسانی آن توانمند و نخبه باشند مثمرثمرتر خواهد بود.

وی با گلایه از اینکه برخی نخبگان با بطن جامعه و مردم آشنا نیستند تصریح کرد: حزب مردم‌سالاری باید از ظرفیت نخبگان و افکار آنها و همچنین وجود مردم به یک میزان استفاده کند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در استان کردستان، تعهد اخلاقی و دینی را مقدم بر تعهد حزبی دانست و خاطرنشان کرد: وجود سازمان سیاسی بدون تشکیلات و حزب ممکن نیست.

صارمی خواستار لحاظ شدن دیدگاه‌های استانی در نگاه ملی و بالعکس از سوی حزب شد و گفت: نباید آرمان‌های کردستان و کشور فدای یکدیگر شوند.

وی، تأسیس احزاب را به منظور در دست گرفتن قدرت و ایجاد تغییر، اصلاح و پیشرفت و ترقی عنوان کرد و افزود: احزاب یک ساختار شخصیت محور و یک ساختار سازمان محور دارند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در استان کردستان، نمونه دوم را مترقی و ویژه کشورهای توسعه یافته ذکر کرد و گفت: کارکرد حزب باید در 4 مورد این مصادیق را دنبال کند.

صارمی، بازتاب دهنده نیازهای یک طبقه، عنصر تعامل بین حکومت و جامعه، بستر رشد تشکیلاتی در راستای اهداف کشور و دارا بودن هویت جمعی شناسنامه‌دار را از مهم‌ترین مؤلفه‌های احزاب دانست.

انتهای پیام/79012/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول