اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقاتهرانی در مازندران:

مدعیان اصول و اصلاحات ابتدا با شرایط «اصلاح» و «اصول» آشنا شوند

نایب‌رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیز در وادی سیاست افرادی ادعای اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی دارند که باید در ابتدا اصول مشخص شده و شرایط اصلاحات روشن شود.

مدعیان اصول و اصلاحات ابتدا با شرایط «اصلاح» و «اصول» آشنا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی صبح امروز در مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در جمع عزاداران هیئت محبین آل‌طاها اظهار داشت: حق را با شخصیت‌ها نمی‌شناسند زیرا افراد وجود حق و باطل را ثابت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در جامعه کنونی نیز می‌بینیم در برخی از موارد سیاسی، با ایجاد فضاهای رسانه‌ای و جو شدید ارتباط جمعی گروهی که به حق هستند را تخریب کرده و ناحق‌ها اظهار حق و حقیقت می‌کنند.

آقاتهرانی با اعلام اینکه سبک زندگی اسلامی آسان گرفتن نیست، گفت: اگر سبک زندگی اسلامی آسان گرفتن بود امام حسین(ع) با تفاهم یا موارد دیگر قائله کربلا را نمی‌گذاشت که به شهادت بیانجامد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امام حسین(ع) هم خداوند و هم مردم را داشت و دست از اسلام و ایمان خود نمی‌کشید پس واقعه عاشورا به حق بود که 80 قیام بعد آن شکل گرفت و قاتل آن امام نیز چند مدتی بیشتر زنده نبود.

آقاتهرانی با اعلام اینکه در زمان حضرت زهرا(س) هم افرادی بودند که دم از حق و حقیقت می‌زنند ولی در هنگام عمل پاهای‌شان می‌لرزید، متذکر شد: پس در شناخت حق و باطل نباید غفلت کرد که زیان‌های بزرگی دارد.

نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: امروزه نیز در وادی سیاست افرادی ادعای اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی دارند که باید در ابتدا اصول مشخص شده و شرایط اصلاحات روشن شود.

آقاتهرانی افزود: باید در این زمینه‌ها مرز اعتدال و مسائل را شرع مقدس مشخص کرده و عقل آن را بسنجد.

وی تصریح کرد: غفلت نیز مسئله بسیار بدی است و انسان را از هر حیوانی بدتر می‌کند، انسانی که عقل، گوش، چشم، اعضا و جوارح دارد ولی غافل است پس جاهل نیست بلکه می‌فهمد و می‌داند.

آقاتهرانی متذکر شد: قرآن کریم افراد غافل را همانند چهارپا می‌داند، در فضای سیاسی کشورمان هم نیز داریم که برخی هم‌اکنون به جای خدمت به مردم، برای دستیابی به قدرت و ریاست دست به چه کارهایی که نمی‌زنند و افرادی هم حتی در مجلس توجه‌شان به انتخابات آینده جلب شده و به جای کار برای مردم در حال فعالیت‌های دیگر بوده و توجه‌شان به جای دیگری سوق داده شده است.

وی مشکل جدی ما را غفلت دانست و ادامه داد: دیگر مشکل ما این است که شیطان هم دنیا را برای ما بسیار خوش آب و رنگ تزئین کرده است.

انتهای پیام/86012/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول