اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌راه کردستان در گفت‌و‌گو با فارس:

تصادفات جاده‌ای کردستان در روز طبیعت 7 مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس‌راه کردستان از وقوع 6 فقره تصادف در جاده‌های استان در روز طبیعت خبر داد و گفت: هفت نفر در این تصادفات مجروح شدند.

تصادفات جاده‌ای کردستان در روز طبیعت 7 مجروح بر جای گذاشت

رمضان نادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: امسال با همکاری مردم و تمکین رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی در روز طبیعت تلفات جاده‌ای نداشته‌ایم.

به گفته وی در طول امروز در جاده‌های استان 6 فقره تصادف صورت گرفت که 7 نفر در این تصادفات مجروح شده‌اند.

رئیس پلیس‌راه کردستان خاطرنشان کرد: دیواندره، بانه، مریوان، کامیاران و قروه آمار تصادفات جاده‌ای امسال در روز طبیعت را به خود اختصاص داده‌اند.

نادری به آمار تصادفات در 13 فروردین سال گذشته در جاده‌های استان اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته در همین روز بر اثر وقوع تصادفات جاده‌ای در کردستان 3 نفر کشته و 27 نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به منظور کاهش تصادفات در روز 13 فروردین در جاده‌های این استان اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در استان آغاز و تا 16 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس پلیس‌راه کردستان، از تردد ماشین‌های سنگین به‌ جز خودروهای حامل مواد فاسدشدنی در محورهای سنندج ـ مریوان، سقزـ بانه و سنندج ـ دیواندره تا پایان روز 16 جلوگیری می‌شود.

نادری در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تعطیلات نوروزی امسال با اقدامات ترافیکی و احتیاط خود رانندگان با وجود افزایش آمار قابل توجه مسافران نسبت به سال گذشته، در مجموع تصادفات جرحی و فوتی 10 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سطح استان کاهش داشته‌ است.

انتهای پیام/79002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول