اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

10 کشته و مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته استان زنجان

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در 24 ساعت گذشته حاصل تصادفات استان زنجان، 10 کشته و مجروح بوده است.

10 کشته و مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته استان زنجان

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به علت بی‌احتیاطی برخی از رانندگان، 11 فقره تصادف در جاده‌ها و محورهای برون شهری استان اتفاق افتاد که دو نفر فوت و هشت نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: یکی از این تصادفات فوتی در محور اتوبان «زنجان –قزوین» اتفاق افتاد که در این سانحه یک دستگاه سواری پژو 206 به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده واژگون شد.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در تشریح این حادثه، خاطرنشان کرد: در این حادثه فرزند هفت ساله خانواده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و پدر و مادر خانوداه نیز مصدوم که برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی همچنین تصریح کرد: در محور دندی –زنجان، راننده خودروی پراید به علت سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون که یک نفر از سرنشینان در دم فوت و راننده و دو سرنشین دیگر به شدت مجروح شدند.

شیرمحمدی، علت عمده تصادفات طی این مدت را خستگی و خواب‌آلودگی، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو عنوان کرد و افزود: از رانندگان عزیز درخواست داریم که از عجله و شتاب بی‌مورد در رانندگی پرهیز کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قرار دهند.

انتهای پیام/2308/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول